NOBELKONSERT

Jeg har gledet meg så mye til denne dagen helt siden jeg fikk en melding på Instagram om at jeg hadde vunnet 2 billetter til Nobelkonserten. For meg er det helt sykt å vinne, for jeg vinner seriøst aldri uansett hvor store vinnersjansene er – jeg har aldri den flaksen. Så dette gjorde virkelig dagen min, og ga meg en ny tro på at jeg kanskje har snudd om på flaksen min. Jeg skal på den konserten med Nora, og jeg ser hun så lite så jeg synes det er så viktig at vi får oppleve noe skikkelig gøy sammen når vi først er sammen. Skape noen fine minner som man virkelig kommer til å huske en lang tid fremover. Det er mange artister jeg ikke har sett live før, så jeg er helt starstrucked og spent på hvor bra denne kvelden blir. Jeg har nettopp pakket ferdig baggen, for jeg skal nemlig sove over hos Nora etter konserten for å spare meg for en kjedelig tur hjem etter en bra kveld.

Spør dere meg føles det ut som om jeg bor i kofferten og baggen min men det føles litt godt, samtidig litt rart. Jeg hater å måtte begrense meg med hva jeg kan ta med til steder, for dere skal se den store forskjellen. Overnatter jeg hos venninner her i hjembyen min så har jeg med meg en bag og poser med mye unødvendige greier. Sover jeg over i Oslo har jeg overlevd med den lille svarte sekken min flere ganger, eller en bag – og det burde jo nesten vært omvendt? Meeen nå har jeg dårlig tid, igjen… Så ha en riktig god dag!♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10 kommentarer

Siste innlegg