HOLIDAY FEELS

// Annonse i samarbeid med Daniel Wellington.

Hvis det ikke hadde vært for hvor mye Oslo gjør rundt juletidene, så hadde nok ikke jeg hatt noe særlig julestemning. Så jeg takker fine, fine Oslo for dette – og spesielt en takk til Vinterland som får meg til å føle meg ut som verdens største drittunge. Det føles så godt å vandre rundt der, kjøpe en pepperkake og sitte ved bålet for å slappe av. Det er nesten som om man er i en drøm en liten stund. En drøm jeg gjerne kunne vært i mye lenger. Jeg ønsket å skrive et innlegg for min samarbeidspartner der man faktisk fikk skikkelig julestemning, og man ikke bare kun nevner stemningen men at man også viser den. Så hva bedre kan passe til dette, enn å ta bildene i Vinterland?

Noe jeg virkelig liker i denne juleperioden når du bestiller igjennom Daniel Wellington er den flotte gaveesken som følger med. Denne får du hvis du bestiller gift-set som består av klokke og en ekstra reim, eller en klokke og et armbånd. Dette tilbudet varer kun nå i desember, så hvis du fremdeles er usikker på om du ønsker å slå til med denne gaven så synes jeg virkelig at du burde gjøre det. Hvis du i det hele tatt vurderer, go for it! Dette er en klassisk klokke som det er lett å style, og jeg har stylet disse klokke i flere år til forskjellig looks. Jeg må uansett si at deres nyeste design som jeg har på meg på bildene er en av mine favoritter. Mesh reim er det jeg bruker mest, og det sitter så pent på håndleddet – altså bare se på bildene under. Giftsettet jeg valgte meg er bundle 1 og den finner du her.

Bruk koden “MADDE” og så 15% rabatt på absolutt alt på Daniel Wellington. Ønsker du å utnytte juletilbudet med gift-set som det er 10% på får du til sammen 25% rabatt hvis du bruker min personlige rabatt i tillegg.

4 kommentarer
    1. kan du være så snill å skrive et innlegg om hvilket kamera og objektiv du bruker ?? Og gjerne hvordan du redigerer ? blir helt satt ut av hvor flott bildene dine er !!!!

    2. muri: Hei du! Disse er ikke tatt med mitt kamera, men det er tatt med et Sony kamera og 85mm linse <3 Men redigerer alle selv og de redigeres i Lightroom. Det koster penger, men det er SÅ VERDT DET!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg