NOE NYTT OG NOE JEG HAR GLEMT Å NEVNE

Det er noe nytt jeg ønsker å vise dere i dag, nemlig noen av julegavene jeg fikk av mine kjære. Altså alt det flotte jeg har fått gir meg bare sykt lyst til å kvitte meg med så mye som mulig for å få god plass til det nye. Det er det jeg jobber med for tiden, få plass til det nye og si farvel med det gamle. Det kommer med andre ord til å komme mye fint på Tise fremover, så ikke glem å følg meg der @madeleinepedersenn. Helt ærlig så har jeg snart alle fargene på disse Nelly buksene i garderoben min, men de er bare så fine og enkle. Disse buksene gjør det vanskelig for meg å ville ta frem et par jeans, når jeg har så komfortable bukser rett foran meg i mange forskjellige farger. Nyeste fargen i samlingen nå er mushroom og den er så perfekt i fargen. Til dette antrekket ville jeg bruke de nye sokkene mine med litt glitter og tekst på, bare for å spice det litt opp.

Nå over til noe jeg har glemt å nevne her på bloggen. Jeg reiser til Budapest 10.januar (!!!!!) og jeg trenger tips til hva man kan gjøre der siden det er første gangen jeg skal dit. Det er en utrolig flott by, og jeg har allerede skrevet ned to ting jeg ønsker å besøke mens jeg er der. Det er blant annet å gå over den kjente Chain bridge og besøke Ethnographic museumet. Det sistnevnte er nok det jeg gleder meg mest til å se, da jeg i flere år har sett på bilder fra dette stedet uten å vite at det faktisk var i Budapest. Jeg reiser om under 2 uker og jeg trenger mer på agendaen, så jeg trenger deres hjelp. Jeg er der 4 hele netter, så jeg vil oppleve mest mulig på disse dagene. Alt fra steder man må besøke, resturanter det er verdt å spise på and so on!

22 kommentarer

Siste innlegg