SHOOT BY GANESH

Hver eneste gang jeg sier til meg selv at jeg skal få mer ut av dagen og stå opp tidlig, da endrer jeg først alarmen èn gang og så skrur jeg den av for å sove til jeg våkner. Jeg skulle ønske jeg var et a-mennesket, for det er kun 24 timer i et døgn, og de timene man er våken går så fort. Spesielt for meg som kan sove til klokken blir 11. Jeg tror dette skal være en av nyttårsforsettene mine, prøve hardt for å bli et a-menneske, klare å stå opp tidlig for å få mer ut av dagen. Nå har jeg sagt det høyt også, så nå er det gjort.

Jeg vet ikke om dere husker dette, men i oktober/ starten av november var jeg på en liten shoot i Oslo med en fotograf jeg har shootet med tidligere. Og jeg fikk resten av bildene nå, så i dag som jeg har så mye å gjøre før jeg skal være ute av huset om bare et par timer, deler jeg heller disse nå. Jeg drar innover til Oslo i dag for å feire nyttårsaften der, og blir til Oslo helt frem til tirsdag. Håndkofferten er stappfull med klær og sko, og det er ikke en sjanse til å få med pcen. Så jeg er tilbake igjen på bloggen på tirsdag, og da har jeg flere ting å oppdatere dere med. Jeg også lurer på om dere ønsker å se mine høydepunkter fra 2017 på bloggen? Jeg har reist litt dette året, og jeg har derfor (endelig) noe å faktisk vise dere som jeg har opplevd. Så her blir det litt annet enn bare selfies he-he.

En siste ting; Jeg håper dere alle får et riktig godt nyttår og får en flott feiring i kveld med deres nærmeste♥

Sjekk gjerne ut bildene hans på Instagram @ganeshfoto.

6 kommentarer

Siste innlegg