DETTE ER JEG AVHENGIG AV

Jo eldre jeg blir, desto mer kjent blir jeg med meg selv og noen ganger overrasker jeg – det må jeg si. Jeg har så mye rart for meg at det er irriterende, men det er også litt gøy. Senest i går så skulle jeg bare under sengen min for å finne en notatblokk, men det endte opp med at jeg shinet rommet mitt 90%. Mangler noen prosenter enda fordi jeg ikke moppet over gulvet, men bare støvsugde but anyways!!! Da jeg ryddet så fant jeg ut av mye rart, spesielt noen ting jeg er avhengig av men som jeg egentlig prøver å skyve unna. Derfor fant jeg raskt ut av at det er en liste over ting jeg er avhengig av, som det kan være gøy å dele med dere. Avhengig av så klart flere betydninger, og i denne sammenhengen er min betydning det å må ha og jeg må gjøre osv.

» Jeg er avhengig av å samle på skoesker. Etter flere år med fornektelser og ting jeg har sagt som at jeg har kastet skoesker – det kommer bare mer, og jeg klarer ikke å kaste det.

» Jeg er avhengig av å finne ting i klesskapet mitt som jeg kan selge. Det har blitt så sjukt nå at jeg kan stelle meg på gulvet mitt og bare stirre i alle kanter og kroker for å se etter ting som kan selges.

» Jeg er avhengig av å ta på meg parfyme så fort jeg har stått opp av sengen. Jeg bare elsker å konstant lukte godt, så hvorfor ikke bare starte dagen med det også tenker jeg da..

» Jeg er avhengig av håndkrem. Jeg tror jeg har rundt 10 håndkremer med godlukt, hvis ikke flere.

» Jeg er avhengig av å alltid ha en vannflaske på nattbordet mitt. Jeg drikker så mye vann hver dag, og er det en ting som kan gjøre meg unødvendig sur så er det hvis flasken min er tom.

» Jeg er avhengig av å smøre pålegget over hele brødskiven. Det vil si at jeg ikke kan spise den med mindre hele er dekket med for eksempel leverpostei eller smør.

» Jeg er avhengig av å få i meg poteter. Dette er helt rart, for jeg er jo glad i poteter. Men er det normalt å crave det hele tiden, døgnet rundt? Uansett hvor jeg drar hen, så vil jeg alltid ha poteter. Spiser det til lunsj på jobb hver gang, og jeg kan likevel dra hjem å spise det flere ganger om dagen. DET ER BARE SÅ SYKT GODT! Potit, potet, patatas.

» Jeg er avhengig av å alltid ha tyggis og lepomade i jakkelommene mine. Jeg finner konstant tyggispakker overalt.

» Jeg er avhengig av å ha system i skuffene mine uansett hva det ligger i dem.

» Jeg er avhengig av å barbere meg hver eneste gang jeg dusjer. Dette kan umulig være sunt, men jeg bare eeelsker å ha silkemyk hud og ønsker å ha den følelsen hele tiden.

» Jeg er avhengig av å sjekke alarmen på iPhonen min minst 10 ganger før jeg legger meg bare for å være helt sikker på at jeg fremdeles har på alarmen.

» Jeg er avhengig av å alltid ha på meg neglelakk. Jeg føler meg så ufikset uten!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12 kommentarer
    1. Så morsomt innlegg! hahahah <3 jeg har blitt så avhengig av å ha håret unna ansiktet med strikk når jeg er hjemme, hahah sikkert fordi jeg går så mye med strikk på jobb så blir vel nærmest ubehagelig når håret kommer frem

    2. Ååå dette innlegget elsket jeg! Jeg kjenner meg så igjen på det å lete etter ting å selge, haha, men jeg går igjennom hele leiligheten da :’D har liksom lyst å selge alt for å starte “på nytt”, blir så gla av å ha ryddet (ikke å rydde) haha

    3. Jeg pleier vanligvis ikke å ligge igjen en kommentar på bloggene til folk men jeg må bare si det. Madeleine du er så sinnsykt vakker og naturlig og du virker som en skikkelig snill og omtenksom person! Du er virkelig forbilde mitt, sjekker bloggen din flere ganger dagli for å sjekke om det er kommet noe nytt. Har fulgt deg i mange år og skikkelig gøy å se hvor stor utvikling du har hatt. Stå på! Elsker deg

    4. Andrine: Ah shit, dette varmer hjertet mitt akkurat nå – you have no idea. Jeg vet ikke hva jeg forventet å lese da jeg så denne kommentaren, men den trengte jeg så tusen takk kjære deg. Jeg setter så stor pris på at du har fulgt meg så lenge, og fremdeles støtter meg – så jeg vet ikke om å si takk èn gang holder, derfor sier jeg det igjen; Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg