WOKE UP IN BUDAPEST

Det er lenge siden jeg har følt det slik jeg føler det nå, bare evig lykke og frihet. Jeg vet ikke om det er byen, eller om jeg bare generelt føler at jeg har det skikkelig bra – men noe er det, og det føles amazing. Jeg våknet opp i Budapest, og det føltes så godt. Å sove på hotell, det er en opplevelse i seg selv. Jeg sover alltid så godt da jeg er på tur, kanskje fordi jeg som sagt er ekstra lykkelig da. Det gir mening for meg, og som et mål dette året så vil jeg reise mye. Det at jeg allerede er i Budapest, første måneden i det nye året er en veldig god start. Jeg tror ingen av dere har fått med dere nøyaktig hvorfor jeg er i Budapest, men det skal jeg fortelle dere. Jeg hadde bursdag i november, og jeg fikk denne turen i gave av kjæresten min. Jeg ble så målløs at jeg satt med hendene foran øynene mine for å ikke begynne å gråte. Det er kanskje fordi jeg aldri har følt meg så godt behandlet i et forhold før, noe som betyr veldig mye for meg.

Vi sjekket inn i går, men gjorde ikke stort annet enn å bare gå rundt i området av der vi bor. Dagen i dag har vært litt annerledes, på en bra måte. Det startet med frokost på New York Cafè som er på hotellet vårt, deretter gjorde vi oss klare for å spise en tre-retters lunsj på Onyx som har en Michelin stjerne. Dette er første opplevelsen min med en slik resturant, og det var veldig unikt. Vi fikk tips om High Note Skybar litt lenger unna, så siden vi var i nærheten så dro vi opp dit for å ta et par drinker! Drinkene var gode, og fyyysøren for en pen utsikt det var der.

Nå sitter jeg med håndkle på hodet etter å ha badet i bassenget på hotellet her, og er klar for å se en ny serie vi startet på i går♥

6 kommentarer

Siste innlegg