KØBENHAVN

// Annonse i samarbeid med Egmont Publishing.

Vel jeg tror ikke mange kan si at de bare har hatt en dagstur til København fashionweek, men jeg er èn av dem som slår til med den der. Jeg har visst det lenge, men hele tiden vært usikker på når jeg skulle si det at jeg nesten unngikk det. Derfor kan jeg kanskje starte med å fortelle at denne reisen dro jeg på sammen med den nye, hemmelige kunden min. Og om vi har fått gjort mye på under 24 timer!!!! Jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte, så jeg kan kanskje starte med at vi tok et tidlig fly klokken 09:00 til København, der vi raskt måtte komme oss inn på hotellet for å føne håret etter en ganske våt gåtur. Jeg dro til København med krøller, men i det jeg satte foten min på bakken var det vått og rett. Litt av en start på fashionweek, men det er bare gøy – for hvor typisk er ikke det? Min første gang ever i København, og i tillegg på fashionweek så skal det bli en wet look jeg går for. Etter å ha fått igjen varmen, og blitt tørre så dro vi på Mother for å spise en rask lunsj før dagen virkelig skulle begynne. Revolver var første stopp der vi dro for å få inspirasjon, snakke med mennesker og slå til med et møte. Jeg er overrasket over hvor mye gratis alkohol folk serverer deg her, så jeg var bestemt på å takke nei etter glass nummer to. Hvis ikke hadde det gått en dizzy Madeleine gjennom hele messen.

Neste location for dagen var CIFF – og altså jeg har hørt så mye om dette at jeg bare måtte komme meg dit for å se. Jeg ble helt satt ut med en gang man kom inn, for alt er gjennomført og det er bare så spot on. Så mye inspirasjon man kan få på et sted er ganske nytt for meg, men det var så godt. Vi var der lenge, men det føltes så kort før vi skulle ta taxi til visningen Holzweiler hadde den kvelden. Eneste jeg kan si er wow. Jeg fikk gåsehud av visningen for det var så mye kraft i arbeidet deres og det så man på resultatene av kvelden. Min første visning ever, og den var vill – det er alt jeg kan si.

10 kommentarer

Siste innlegg