FAVORITTER FRA NELLY

// Innlegget inneholder adlinks.

Nå begynner det å bli et par uker siden jeg startet shoppestoppet, og det som er sprøtt er at det går veldig bra hittil. Jeg føler ikke behovet for å trenge å kjøpe noe, men det er klart det dukker opp flotte ting i ny og ne. Den største forskjellen er vel å se brukskontoen min stå så stille som den gjør. Det er kanskje den beste delen med shoppestoppet! Jeg kjenner allerede at det begynner å bli mye som er godt brukt i klesskapet mitt, men så langt er det snakk om kreativiteten og det går greit haha. Jeg gjør kanskje ikke en så lur ting, men jeg driver å finner ting jeg ønsker meg som jeg lagrer i en egen mappe. Bare for å kunne unne meg noe når shoppestoppet mitt er over. Jeg er ikke halvveis engang, men jeg kan rett og slett ikke bruke penger på klær nå. Budsjettet er ganske tight, så jeg må prioritere riktig.

Når jeg forteller om mappen min som heter “wishlist” så er det flere produkter jeg har sett på som er fra Nelly. Det er litt ironisk at når du ikke kan bruke penger på shopping, så er det selvfølgelig da du finner mye du vil ha. Nok en gang får det bli candy for the eye, men noen ganger holder det også!

Er det noen andre som også har shoppestopp nå – hvordan går det i så fall?♥

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

4 kommentarer
    1. Hvorfor har du shoppestopp og et strengt budsjett? Virker som du tjener ganske gode penger på bloggen din 🙂 Kjempe fine klær – hilsen en som trenger shoppestopp haha

    2. Mange fine antrekk her. Jeg trenger selv å ha shoppestopp. Planlegger det hele tiden men er ikke flink nok…er altfor mye fint<3

    3. Madelen: Mange misforstår inntektene til bloggere for å være helt ærlig. Og det er litt kjipt siden man tror bloggere tjener bra hele tiden. Uten en kunde – altså et kommersielt samarbeid så tjener man ingenting. Så du kan nå se hvor “mye” jeg har tjent i år på kunder, og det er 0 kroner. Det blir forandringer snart, men det er nettopp derfor jeg må ha shoppestopp for jeg har virkelig ikke råd til å både spare til leilighet OG shoppe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg