VLOG – COPENHAGEN X GHOST PROJECT

// Annonse for Egmont Publishing.

Ah… Endelig kan jeg begynne å fortelle litt om hva jeg har holdt på med siden slutten av 2017. Å holde det skjult for venner og følgere, det er tøffere enn jeg trodde. Jeg tror ingen så denne komme, at jeg skulle bli en fulltidsblogger – men når en mulighet som dette dukker opp, som virkelig nesten er for bra til å være sann, da må jeg gripe den. Som dere sikkert vet dro jeg til København med kunden min, Ghost Project. Dette er et dekknavn siden dette fremdeles er topphemmelig. Uten å røpe alt for mye til dere kan jeg fortelle at det er et nytt og spennende konsept som kommer snart. Mye av det vi gjorde i København er betydningsfullt for tiden fremover. Det er derfor så gøy at Kristine Ullebø og jeg har fått æren til å være med på dette nesten helt fra starten av. Gjengen vi jobber med er et fantastisk team, og jeg føler vi alle jobber så bra sammen noe som gjør dette prosjektet bare enda bedre. Jeg gleder meg til å kunne fortelle dere enda mer snart, for dette kommer dere til å se mye av fremover.

Jeg var i København under 24 timer med mye på agendaen, men heldigvis fikk jeg prøvd meg litt på filming igjen. Håper dere liker den!

 

Husk å trykk på hjulet for å ta på bedre kvalitet♥ Har problemer med å ikke kunne gjøre videoen større på bloggen, men jobber med saken!

10 kommentarer
    1. Hei! Takk GUD for at du har tatt over premiumwhote reklamen! Myyye mer behagelig stemme enn martine lunde.. men en ting, har du noen gang vurdert å bytte bloggnavn?

    2. Anonym: Haha dette fikk meg til å le litt – veldig hyggelig å høre!

      Sprøtt at du nevner det, for jeg har vært i kontakt med sjefen min om å kanskje endre navn, få en ny start. Maddepaddee får meg ikke til å virke moden, og føler det er hakket vanskeligere å bli tatt på alvor. Så dette er noe jeg jobber med, men at du nevner det er til stor hjelp!! Da er det flere som er enige at navnet må bort haha.

    3. Åh, videoen fikk meg til å smile. Så fin! Og jeg er faktisk enig i det Anonym nevnte over her, du er utrolig behagelig å høre på 🙂 Virkelig et friskt pust

    4. Herlighet, som jeg merker at jeg savner deg når jeg ser denne videoen!! Det får frem sjarmen din og hvor nydelig du er! Gleder meg allerede til å se igjen smilet ditt <3 Og jeg er så utrolig stolt over deg og alt du får til. Er så glad for at du blogger, sånn at jeg low key får fulgt med på hvordan livet er hjemme, haha!! Men virkelig - jeg er utrolig glad på dine vegne, Madeleine <3 STOOOR KLEM, og sees snart!

    5. Ingvild: Åååååh kjære Ingvild! Dette må være den koseligste kommentaren jeg har lest på lenge, for jeg savner deg sånn… Setter så pris på deg, kjære – gleder meg så mye til å ha deg hjemme igjen. Eventyrene våres må fortsette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg