DEN LILLE RØDE

Denne helgen her har jeg gledet meg til helt siden den ble spikret. Jeg har skiftet på sengen, støvsugd huset og tørket støv for at det skal være klart til kjærestebesøk i morgen med familien min. Men før det skal jeg på sleepover i Oslo hos min kjære Nora i kveld, som også ga meg den flotte røde sekken i julegave. Hvor flott er den ikke?! Rødfargen gjorde meg forelsket, og jeg vil begynne å gå med mer rødt kjenner jeg. Det er så tøft, pent og majestetisk synes jeg. Jeg har allerede blitt dilla på å lakke neglene mine røde, og OM jeg har fått ros for den fargen. Kanskje rød er fargen min uten at jeg egentlig har visst det? Den går jeg i hvertfall med på å teste ut. Men først skal jeg kvitte meg mer litt mer godbiter jeg har i klesskapet mitt, så følg med på Tise – @madeleinepedersenn. Jeg har blitt avhengig av å selge klær, men det er en avhengighet jeg elsker.

Forresten, denne morgenen har vært et rent kaos. Satt og kom inn på Ticketmaster 09:05 for å kjøpe Eminem billetter men “kom ingen treff” what so ever. Så leste jeg på nettet at en ny rekord er satt på at billettene ble utsolgt 09:06. Altså hvor uheldig kan man være? Men jeg hadde flaks i uflaks når jeg har så fine følgere på SnapChat, så jeg har fått ordnet billetter likevel så nå kan jeg ta meg helg! Til dere andre som var uheldige; Følg med på facebooksiden til Ticketmaster, for der er det konkurranser hvor de deler ut billetter. I tillegg har jeg hørt og lest at det ikke er umulig for at det blir lagt ut flere billetter for salg nærmere konserten. Så følg med♥

Sekken er fra Zara.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg