HEKTISK ONSDAG

(Annonse for Egmont Publishing)

Gårsdagen var vel en elsk og hatdag for veldig mange da man hyper opp valentinsdagen. Jeg skjønner at mange ikke liker denne dagen, men likevel liker jeg at man kan få èn dag bare for å vise litt ekstra kjærlighet. Jeg mener…. Skal man få roser hver dag og blakke seg på det? Heller koselig med en slik gest en sjelden gang, og for min del er det deilig å ha en dato der man kan være ekstra klisje. Jeg har selv vært singel på denne dagen før, og aldri hatt et behov for å måtte si min mening om hvor tåpelig det er med en slik dag. Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre. Ja, så klart skal man vise sin kjærlighet til sin kjære hver dag, man trenger ikke en spesiell dag for å gjøre det. Men når det er sagt så synes jeg det er koselig å ha en ekstra dag i året man skjemmer hverandre bort med bare en bukett med roser og en herlig middag, akkurat som når vi viser vår kjærlighet på farsdag og morsdag. Mer trengs ikke – jeg har hvertfall ingen krav til denne dagen. Jeg ble derfor overrasket over å komme hjem til Kristoffer der han stod med hendene bak på ryggen og overrasket meg med en bukett med røde roser før han måtte på jobb. Det var litt koselig, siden jeg hadde også ordnet noen små overraskelser til da han kom hjem fra stenging. Etter hva ansiktsuttrykket hans viste, nailet jeg det ganske bra.

Tidligere på dagen gjorde jeg meg klar for et møte med kunden fra Ghost Project som var veldig produktivt. Vi kjører slike møter hver måned bare for å holde oss oppdaterte på kommende datoer, ideèr og reiser. Jeg har allerede sagt det, men det er så kult å kunne ha en stemme i dette samarbeidet og virkelig bli hørt. Det gjør meg hvertfall mer gira på å komme med ideèr og forslag til hva man kan gjøre fremover. Og uten å avsløre for mye så blir denne sommeren skikkelig bra på grunn av planene vi har satt – og det er ikke bare noe vi får nytte av dere! Gled dere sier jeg bare.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg