SØNDAGSTUR

Nå er det rett før øynene mine lukker seg etter en veldig lang, men koselig dag. Jeg hadde planlagt å sove over hos Martina i kveld, men jeg fikk en telefon fra henne tidligere i dag om at det var noen endringer i planene. Til tross for en sleepover senere på kvelden, ble jeg invitert med på en hyggelig gåtur på Alby. Jeg har ikke gått tur der på vinteren før, og etter å ha sett naturen på sitt beste i dag er jeg sikker på at jeg skal tilbake dit mens snøen fremdeles ligger. Dette stedet er like fint uansett årstid, det forstod jeg i dag. Det er noe med å bare gå i skogen, uten å helt vite hvor du ender opp hen som gjør at du ender opp på de fineste stedene. Alle stiene ser så like ut, og hukommelsen kan derfor streike en gang iblant men vi kom frem til slutt! Den utsikten man har på toppen der, det er helt vannvittig. Bare veien opp dit er også helt nydelig, men det er vanskelig å det på bilder siden det er noe man bare må oppleve. Vi har vært så aktive i dag at vi ligger døde på sofaen begge to og er fornøyde med dagens innsats.

Klokken er ikke mye selvom det føles sånn, så nå skal vi få på oss en ansiktmaske hver, bleke tenner og sette på en hyggelig film. Kan det bli en bedre søndag enn dette? Det tviler jeg sterkt på.

10 kommentarer

Siste innlegg