ETTERLENGTET SPA DAG

Energien min er så bra om dagen og det er derfor så kjekt å ha folk rundt deg som bare får deg til å ville gjøre enda mer på kort tid. Det er rart, men Martina og jeg ender alltid opp med å gjøre spontane ting som blir spontant planlagt om dere forstår. Denne søndagen, etter vi hadde gått tur på Alby, dro vi på cafè for å unne oss noe godt etter en fin tur i naturen. Der satt vi og allerede tenkte at klokken var så lite men at vi likevel hadde fått gjort mye ut av dagen. Det tok ikke mange minutter før vi plutselig var inne på tanken om at en spa dag hadde vært helt fantastisk på en dag som dette. Da snakker vi ikke hjemmespa bare, men vi dro bokstaveligtalt til Støtvig Hotell og koste oss der en hel dag. Det er sjeldent man setter av tid til å kunne unne seg noe slikt i måneden, bare det å kose seg med å svømme, slappe av i boblebadet og avslutte med badstuebesøk. Det var så etterlengtet at jeg sa høyt til Martina at dette må vi bli flinkere til å gjøre for oss selv. Det er så billig å bare betale for å få tilgang til bademulighetene, så det er lett å sette av penger til. Droppe alkohol på byen for eksempel, og heller prioritere noe litt kjekkere, som spa.

Omgivelsene rundt hotellet i Larkollen er ubeskrivelig vakkert. Man finner en indre ro man ikke har kjent på evigheter, og den roen var alt jeg trengte den dagen.

8 kommentarer
    1. Så deilig med en sånn dag, holdt meg oppdatert på snapchat!
      Kan du lage innlegg/collage som inneholder vårfavoritter? Alt fra skjønnhetstips til sneakers!
      Klem <3

    2. Madeleine: Ja, helt sinnsykt etterlengtet for å si det sånn… Kjenner at jeg allerede vil tilbake dit nå, haha.

      Tusen takk for tips til dette innlegget, det ordner jeg med GLEDE <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg