JEG GJORDE NOE SOM SJOKKERTE ALLE

Yess, jeg dro FRIVILLIG til Kongsberg for å stå på slalom denne mandagen som var. Jeg vet ikke hvor mange jeg sjokkerte med å gjøre dette, men la oss bare si at flesteparten sendte meg melding og lurte på hva jeg holdt på med. Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg, men jeg kjente jeg nesten trengte å stå på slalom for å ikke miste den lille teknikken jeg har klart å få på plass etter helgen i Sauda. Jeg har ikke blitt noe bedre, det tør jeg heller ikke å påstå at jeg er – for dette er noe jeg trenger mye øvelser på. Jeg har ikke hatt ski på bena siden jeg var bitteliten, så det er litt som å sykle – du har det inne, men du må bare få det frem igjen. Velger nå å ikke gå for mye inn på at jeg syklet rett inn i en vegg da jeg var i Berlin med Got2Be i 2017, for det var flaut nok der. Men poenget her er at jeg kan jo sykle, det var bare evigheter siden sist. Jeg tror det er litt sånn med ski også, men her er det noe helt nytt jeg står på som er slalomski.

Hvordan vi endte opp i Kongsberg Martina og jeg, var fordi ho veldig gjerne ville ha meg med på en avslappende tur for å ha det gøy. Jeg kan ikke takke nei til sånt, for jeg har det aldri kjedelig med hun. Vi kjørte innover tidlig på morgenen og stod vel i bakken i ca 4-5 timer. Det var litt beroligende å dra med en som ikke lurte meg opp i svartløypen som sist, så vi holdt oss til de grønne og røde løypene – og det holder for meg som er så nybegynner. Da blir det mer ski på bena enn ski i lufta for å si det sånn haha. Det var kjempefint i Kongsberg og jeg likte bakkene der så godt siden jeg klarte å holde balansen for en gangs skyld. Jeg sa til og med til Martina at dager som dette må vi få til oftere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg