ANTREKK: SIMPLE IN BEIGE

Nok en spennende dag er over for min del, og jeg gleder meg til å kunne fortelle mer om denne dagen allerede på torsdag. Jeg har vært på en video-innspilling i dag på Egmont med en ny kunde som jeg synes er skikkelig stas. Det går egentlig aldri helt opp for meg at en kunde velger meg, blant mange andre. At jeg blir valgt liksom… At noen liker meg så godt at de vil ha meg, de vil jobbe med meg. Jeg har flere ganger vært en av de profilene det står mellom, men gang etter gang har jeg mistet avtaler fordi de har funnet noen bedre. Det er litt surt, litt vondt men mest av alt lærerikt. Så å endelig være den som blir valgt, det betyr så mye for meg at jeg ikke klarer å sette ord på det. Senest i dag fikk jeg høre om nok en kunde som vil jobbe med meg. Jeg klarte ikke å skjule gleden min engang, og rett etterpå fikk jeg lov til å ta med meg fire poser med potetgull – KAN dagen bli noe bedre? Jeg tviler sterkt.

Men dagen ble bare bedre! Jeg tok en matbit med Anja som jeg ikke har sett på en stund nå, og det var veldig hyggelig med en liten catch up siden sist. Vi begge hadde ikke all verdens med tid, så vi var derfor produktive og knipset bilder før vi måtte videre. Det er lenge siden jeg tok bilder i denne kåpen, og det var derfor på sin plass å style den opp enkelt igjen. Jeg kan ikke beskrive det, men jeg bare elsker absolutt alt ved den kåpen.

Kåpe & genser fra Asos // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nike // Belte fra H&M // Ringer fra Tom Wood // Smykke fra Weekday // Øredobber fra Bjørklund

12 kommentarer

Siste innlegg