ANSIKTSKREMEN JEG BRUKER

Jeg må bare starte med å si at jeg er så glad for alle tipsene dere kommer med for tiden. Det hjelper meg veldig til å være motivert og ikke stå stille med hva jeg kan blogge om. Det er veldig lett å få skrivesperre, så å ha dere som kommer med innspill er til stor hjelp. Senest i går kveld tror jeg at jeg leste en kommentar med mange gode tips, og dere må bare fortsette – for det noteres ned! Så takket være innspill og noe dere savner på bloggen skal jeg nå vise dere litt hudpleie som jeg bruker siden det var vært veldig etterspurt. Jeg har perioder der jeg er flink til å bruke serum, produkter å rense huden med – men når jeg går tom, eller bare blir sløv på det så er det alltid èn krem jeg påfører på huden min og det er Clarins Multi-Active Jour daycream. Akkurat nå har jeg den som går for tørr hud siden vi er i den årstiden jeg sliter med nok fuktighet uansett hva det er snakk om. Ellers bruker jeg den samme, bare for alle hudtyper og med solfaktor. Vi blir utsatt for strålinger som også ikke bare kommer fra solen, så det er viktig å beskytte huden med kremer som har faktor i seg.

Denne ansiktskremen bruker jeg samt noen flere som jeg lagde en video om i går og den blir publisert denne uken (!!!). Jeg er veldig spent på hvordan den blir, siden det ikke er jeg som redigerer den. Der prater jeg litt mer om andre produkter og hva som er bra med dem, men jeg hadde ikke med Clarins kremen på den videoen. Det er litt greit å få frem at jeg bruker denne i tillegg, siden det er en krem jeg har brukt i flere år fordi jeg er så fornøyd.

13 kommentarer
    1. Mitt ansikt burde også pleies for tørrhet 😄 men vi sliter litt med for mye minusgrader enda, så nå fryser alle produkter med vann i seg til is 🆘🙈 (Alta)
      Men likevel gøy å se hva andre anbefaler, jeg står ganske blank i sjønnhetsbutikker uten råd fra bloggere 😅 gleder meg til video 👏♡

    2. Hei Madeleine!
      Jeg har vært sammen med typen i ca 1 år nå.. og vi har nettopp flyttet sammen i et hus.
      Jeg begynner nå å tvile på veldig mange ting, og forholdet er ikke slik det pleide… han er ikke «drømmemannen» som kjøper blomster, små gaver, lager frokost på senga og gjør mange sånne små søte ting for meg, noe jeg savner og føler jeg trenger.. han tjener også mye mer enn meg, men han forlanger fortsatt at jeg skal kjøpe all maten hjemme og alle husholdningsting, slik at jeg nå sitter igjen med 50 kroner, null diesel på bilen, knapt noe mat og han er ikke en gang interessert i å hjelpe meg, og han blir sur når jeg sier jeg er blakk.. et forhold er selvfølgelig basert på mye mer enn det, men det er rart at så mye småting skal påvirke så mye.. han tror at alt er helt i orden og alt er helt fint. Men jeg kjenner at jeg er i dårlig humør og blir sur av ingenting…
      Han er også svært vanskelig å snakke med.. hva skal jeg egentlig kjøre? Er dt dødfødt?
      Kunne du skrevet et innlegg om «når er det på tide å gå fra kjæresten?» du er så flink på forhold, og trenger sårt dine råd! Hilsen trist og lei 24 åring

    3. Hvis du, Ida, trenger et innlegg om “når det er på tide å gå fra kjæresten”, så tror jeg du vet selv hva du bør gjøre.

    4. Ida: Kjære Ida,

      Dette er veldig vondt for meg å lese når jeg kjenner meg igjen i veldig mye av hva du skriver. I starten er det en dans på roser, og så sitter du der og lurer på hva som gikk galt ettersom alt er forandret og han ikke lenger viser de samme følelsene for deg som han en gang gjorde.

      Jeg er ikke personen til å gi deg råd om når det er på tide å gå fra kjæresten. Men som Vilde over her sier så tror jeg du innerst inne vet hva som er best for deg. Men at du bare trenger en bekreftelse, og jeg forstår deg veldig godt for jeg var akkurat sånn selv en gang. Jeg var redd for å ta feil valg.

      Lykke er det beste i hele verden, og det er noe jeg unner absolutt alle – og spesielt deg nå. Gå en ordentlig runde med deg selv, og snakk med dine nærmeste om dette. Hør på deg selv, og så vil du finne ut av det.

      Håper det ordner seg for deg, det gjør jeg virkelig <3

    5. Anbefaler ansiktskrem fra merket la roche, kjøpes på apotek. Den gir perfekt fuktighet samtidig som den ikke er fet (fet krem i ansiktet er ikke bra!!). De har flere typer til ansikt å velge mellom. Fikk anbefalt av hudlegen min og har aldri sett meg tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg