VLOG – MINE FAVORITTER FRA BOOTS APOTEK

(Annonse for Boots Apotek)

Jeg har vært så heldig og har fått æren til å teste ut noen av de nye produktene på Boots Apotek i sammenheng med deres Grand Opening her i Norge. De fleste av oss har vel besøkt et Boots Apotek for eksempel i London og sett at det er noe helt annet enn Apoteket her hjemme. Det blir det nå forandringer på nå som Nye Boots Apotek åpnes her også. Her er det spesielt fokus på beauty produkter, og jeg har fått velge ut mine favoritter som jeg nå skal snakke mer om i denne videobloggen som ligger under her. Det er fremdeles veldig nytt for meg å gjøre slikt, så vær litt snille mot meg please. 

(Hvis noen vet hvordan jeg får denne YouTube videoen større på bloggen, så kontakt meg – jeg finner ikke ut av det og trenger hjelp asap.)

Jeg kommer til å være på åpningen av det Nye Boots Apotek Ullensaker, på Jessheim Storsenter, tirsdag 13.mars. Der vil jeg være fra klokken 16:00 til 18:00 for å snakke med dere, sjekke ut spennende makeup- og beauty produkter og bare ha det gøy! Det hadde vært kjempegøy å møte noen av dere, så ikke nøl om å komme – jeg elsker å møte følgerne mine. Meld dere på HER, dette er et arrangement på Facebook. De 300 første handlende kundene får en goodiebag til en verdi av 350,-♥ SES DER!

Kjøpet må være på over 200,- på handelsvarer, og gjelder ikke legemidler.

13 kommentarer
    1. Hei!
      Vil bare si at jeg så deg på jobben din her om dagen. Du virket rett og slett bare frekk. “Så du hun eller? Hun skulle hvert fall hatt medium eller large” eller noe lignende.
      God helg da 🙂

    2. Caroline: Hei du! Jeg tror vi begge vet at dette ikke stemmer da jeg ikke jobber i Urban mer. Du skal ha for forsøket, men det gikk ikke helt som det skulle her si.

      GOD HELG CAROLINE <3

    3. Caroline: Du kan endre tidspunkt på dette så mye du vil, men det endrer ikke på hva jeg har sagt eller hva jeg ikke har sagt. De som kjenner meg vet hvordan jeg er og det er det eneste jeg bryr meg om 🙂

    4. Caroline: blir veldig feil å endre på tidspunktet når du skrev her om dagen, sist jeg sjekka var før juletider ifjor. 🙈

    5. Jeg syns det er så utrulig kult at du har startet med video, og jeg tror det må ha vært litt skummelt å dele det siden det er helt nytt for deg. Uansett syns jeg du gjør en fantastisk jobb, og er virkelig flink foran kameraet. Etter alt det supre du har oppnådd så må du bare stå på videre!❤️ Jeg heier på deg, og vet du kan oppnå det du vil!!

    6. Om du trykker på “del” under videoen på youtube, og “bygg inn” så kan du forandre bredden og høyden på videoen! 🙂 stå på videre madeleine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg