HEMMELIGHETEN BAK MINE MARKERTE LEPPER

Vi har alle vært borte i leppestifter som ikke sitter mer enn et par timer før det ser ut som du har klinet 5 timer i strekk med en fyr. Leppestiften er over leppekanten, og det ser bare klinete ut. Det har irritert meg i årevis, for alt jeg ville ha var bare en leppestift som satt bra hele dagen. For 2 eller snart 3 år siden var jeg i Oslo for å ta en kaffe med en hyggelig dame, og hun åpnet øynene mine for et merke som heter Inglot. Det var så nytt i Norge på den tiden at jeg fikk med meg 2 matte liquid lipsticks hjem for å bare teste dem. Og jeg sverger på alt jeg har prøvd av leppeprodukter, at dette er det beste noensinne. Jeg følte meg nesten som et nytt menneske som kunne slippe stresset om at det så jævlig ut etter et par timer og behovet for å måtte påføre mer på leppene, for den satt hele dagen. Det har vært jenter som spør meg hvordan jeg får leppestiften til å sitte så bra hele tiden – og dette er hemmeligheten.

Jeg bruker kun Inglot Lip Tint HD Matte leppestiftene for de er så bra, og de markerer leppene på en måte du aldri har opplevd før. Du slipper å få merker på vinglasset, leppestift på sugerøret når du er på vors og du kan kysse/ kline uten av de smitter av og derfor kaller jeg disse for den ultimate hooke-leppestiften. Litt harry å si men jeg må bare få frem hvor bra de sitter. De mørkeste fargene, inkludert den røde jeg har på, er så sterk i fargene at jeg vil ikke anbefale å kline med de (thank me later) – for de kan få farge som kan se ut som en svak blush i ansiktet (haha). På grunn av hvor bra de sitter på leppene, så går de ikke av med vanlig sminkefjerner. Derfor bruker jeg en oljebasert sminkefjerner fra Inglot som er 10/10 og voilà så er fargen borte på sekunder. Jeg er ikke glad i å sminke leppene mine større, men for de som liker det, så er denne også bra til akkurat det.

Litt nyttig informasjon som jeg elsker å dele med de som spør om merke Inglot er at dette ikke er testet på dyr♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fargen jeg har på leppene her er 31! De andre fargene jeg bruker som er i brun-nyanser er 17, 36 & 37.

19 kommentarer

Siste innlegg