BESTE MÅTEN Å VÅKNE OPP PÅ

Å se at solen titter frem, da vet du at det blir en bra dag.

Det er skummelt å tenke på hvor mye jeg blir påvirket av at det er pent vær ute, det endrer alt inkludert planene for dagen. Jeg er så klar for å se snøen forsvinne for siste gang dette året, og ikke våge å komme tilbake. Jeg ser frem til mildere vær, tanken på å ikke måtte bekymre seg for å ikke ha på seg varme nok klær, men heller motsatt og endelig få høre fuglene synge igjen som et tegn på at våren er her. Vinteren har vart lenger enn jeg håpet på, og som det sommer-menneske jeg er, får jeg et hint av våren så fort solen titter frem. Det er så mye jeg vil gjøre, så mange steder jeg vil dra til – men det må bli varmere ute for at man skal få en like fin opplevelse som det jeg vet andre har hatt. For meg blir det så veldig begrenset med hva man kan gjøre på denne årstiden, siden jeg ikke er glad i vinteren. Venner kan prøve så mye de vil på å endre det, men det går bare ikke. Gi meg sol og varme, så hører dere ikke meg klage!

Denne lørdagen skulle jeg egentlig inn til Oslo, men det ble litt endringer og den har blitt flyttet til tirsdag istedenfor. Det passer egentlig perfekt siden jeg vil gripe denne dagen, og komme meg på trening for å booste opp energien min. Jeg er ikke flink til å sette av tid til trening når det gjelder dager som allerede er hektiske. Så den kommende uken har jeg mer tid til meg selv, og tid til å fokusere på å trene nok siden jeg har litt å ta igjen.

Ha en riktig god helg!♥

4 kommentarer
    1. Anonym: Vi er fremdeles gode venner, men dessverre ikke henger så mye sammen lenger. Grunnen er fordi vi begge har nye jobber, og jobber i hver vår by som gjør det vanskelig å møtes ofte nok. Men vi har en hel helg sammen nå denne uken, så det skal bli godt å catche up litt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg