FINE DAGER I VENTE

På søndag, så bakfull som jeg var, dro jeg innover til Oslo for å gjøre meg klar for en uke i en koffert. Jeg har blitt så vant til å leve i en koffert nå, at jeg føler “vi to” er på eventyr hele tiden. Søndagen var en skikkelig typisk søndag. Du bare vandrer rundt i Oslo’s gater uten å egentlig ha noe mål. Siden det var så lite på agendaen tenkte typen og jeg bare hvorfor ikke dra på kino? Det er lenge siden vi har dratt på kino sammen, noe som er så koselig. Jeg elsker å se filmer hjemme i sofaen, men ingenting er som en helt egen kino-opplevelse med varm popcorn og brus i fanget. Så jeg vil uten tvil si at den søndagen var en typisk bra søndag, sånn som den skal være. Vi så Tomb Raider som jeg synes var ganske bra og spilt av en rå dame – men ingenting slår Angelina Jolie for min del.

I morgen skal jeg til Stavanger for å tilbringe påsken på hytten med min kjære og hans familie i Sauda. Jeg ser veldig frem til det siden jeg ikke kan huske sist jeg var på hyttetur i påsken. Å dra på hyttetur i påsken gjør noe med stemningen og man føler litt at det er sånn en påske skal være. Hvertfall for meg som ikke har gjort sånn på mange år. Jeg tror denne hytteturen blir bra for meg, bare det å kunne slappe av og kose ihjel med hunden deres, Bruno.

Ha en riktig god påske♥

2 kommentarer
    1. Kos deg masse på hyttetur i påsken!
      Et lite spørsmål på tampen også. Hvor har du kjøpt den sorte oppslagsrammen du henger bilder og smykker på som du har på rommet ditt? Tusen takk for svar på forhånd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg