PÅSKEAFTEN

Jeg husker ikke sist jeg lot bloggen stå så lenge uten et pip fra meg, men jeg trengte det mer enn jeg turte å fortelle dere alle. Den gode nyheten er at jeg trengte en time-out og bare fokusere på å slappe av som jeg har gjort i flere dager nå. Det å kunne ta en pause fra sosiale medier for å bare være med familien til min kjære i Sauda, det var helt fantastisk. Man kan med andre ord si at pausen min ble en vellykket ferie da været har vært så flott på fjellet. Jeg trodde aldri jeg kom til å si dette, men å kjøre med slalombakken i et så fint påskevær som dette, det var en magisk følelse. Til og med magisk i de øyeblikkene da jeg hadde alt for stort fart til å kontrollere noe som helst, og det eneste jeg klarte å gjøre var å si fuck, fuck, fuck, fuck madeleine, til meg selv. Hvis jeg hadde tatt opp alt jeg sa nedover slalombakken så tror jeg folk hadde fått latterkrampe, for det kommer så mye rart ut av munnen min så fort jeg har ski på bena. Jeg er femdeles nybegynner, men jeg har det så gøy på slalom at det er noe jeg vil fortsette med – altså hva har skjedd med meg? Jenta som ikke var født med ski på bena, vil plutselig bli den jenta. Men det er lettere sagt enn gjort når det kommer til langrenn, for jeg er så dårlig at jeg blir flau over meg selv. Jeg har ikke kontroll over hvilken retning beina mine går i, og derfor sier jeg bare en STOR takk til familien til Kristoffer, for å ha gitt meg feller jeg kunne gå med. Siste dagen i Sauda dro vi på gården mange av dem har vokst opp med for å mate og hilse på dyrene – og jeg må si at jeg forelsket meg i en geit (????). Han var bare så kosete og snill at jeg nesten ikke ville dra derfra.

Vi fikk ikke vært på hytta så alt for lenge på grunn av jobb, så nå befinner jeg meg godt plantet i sengen min i Moss og er klar for dagens festligheter. Jeg håper dere har hatt en god påske til nå, og nyter den siste tiden♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg