#14 UKEN SOM HAR GÅTT

Dette er et innlegg jeg ser tydelig at flere av følgerne mine har savnet, og jeg kan forstå hvorfor. Dette er ikke et innlegg der ting skal se så perfekt ut, men et innlegg der dere bare blir bedre kjent med meg. Jeg skal innrømme at jeg blir veldig glad av å høre at dere har savnet dette, for det viser at dere ikke bare liker det “fine” jeg legger ut, men også det mer personlige. Så jeg skal nå prøve å huske på å ha dette fast i måneden, kanskje ikke hver uke, men prøve og se hvor lenge det slår an hos dere.

LEGGOOOO!

Ukens tanke: Nå er det kun 14 dager til jeg reiser til New York med Martina, og jeg stresser allerede. Noe jeg ikke behøver å gjøre for denne turen blir såååå bra.

Ukens opptur: Hytteturen med kjæresten i Sauda. Det er så innmari godt for kroppen, for en slik hyttetur består kun av å hygge seg og ikke stresse med noe som helst. Og som dere kjenner til har jeg ikke hatt det så lett i det siste, derfor hjalp denne turen veldig, hvor jeg bare koblet helt av og fokuserte på meg og de rundt meg.

Ukens nedtur: Lørdagen da jeg og en flott gjeng med venner dro ut på byen. Vorset var heeelt 10/10 men det var bare fullstendig kaos ute. Alt for mye mennesker overalt, så høy musikk og støy i alle kanter at man ikke kunne snakke med folk. Det gjorde at jeg ikke klarte å more meg, og bare lengtet hjem til sengen så jeg og flere andre dro hjem.

Ukens sang: Camila Cabello – Never be the same. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få en sånn sang på hjernen, men dere skal se hvor jente jeg blir når jeg synger på den for meg selv haha.

Ukens guilty pleasure: Drikke alt for mye capri-sun! Det er flere år siden sist jeg kjøpte flere esker med dette i Sverige, men oh my god så godt det er med en skikkelig kald capri-sun <333

Ukens mat: Middagen hos mormor på søndag. Hun lagde en skikkelig påskemiddag med poteter, grønnsaker, saus, kjøttboller og reinsdyrkjøtt. Her er det ingenting som heter for mye av det gode, dere.

Ukens flause: Jeg falt i heisen i slalombakken før jeg i det hele tatt klarte å få den mellom bena, noe som er min største “frykt” fordi jeg hater å drite meg ut. Jeg bare haaater at så mange folk ser på meg, så det hjalp ikke da en dame ropte høyt NEI NEI NEI NEI STOPP HEISEN :-)))))

Ukens lættis: Fikk meg en ny venn på gården i Sauda, eller egentlig flere. Men her ser dere klart hvem som er fornøyd med et nytt vennskap og hvem som ikke er det:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg