HAFJELL

Helgen er over, og jeg er absolutt klar for en ny og spennende uke etter å ha hatt en veldig fin tur i Lillehammer. Jeg har ikke følt meg så sprek på lenge, men jeg har stått på ski 2 helger på rad dere – først i Sauda og nå i Hafjell, det må jeg si er sykt til å være meg. Likevel kan jeg ikke legge skjul på at jeg liker slalom bare mer og mer for hver gang jeg står. Dessverre var ikke jeg og Martina så heldige med været på lørdag da vi skulle stå i bakken. Vi så at det var litt tåkete og at det snødde, men vi forstod ikke hvor mye tåke det virkelig var før vi faktisk stod ned bakkene. Du klarte ikke å se flere meter foran deg, og samme var det bakover. Siden vi stod i 3 timer, var vi heldige noen ganger og kunne kjøre ned bakken uten at det føltes ut som om vi kjørte i blinde så DET var godt det.

Jeg har alt for mye jeg må gjøre i dag, og kan ikke forstå hvorfor jeg enda ikke har begynt å pakke. Det er som om jeg ikke er meg selv for tiden, for hadde jeg vært det ville jeg vært godt i gang med å pakke til mine to reiser de neste dagene. Jeg burde være stresset som bare pokker nå, men jeg føler ingenting. Det er både deilig og skummelt. Jeg reiser til New York nå til mandagen som bare er så urealistisk, for det har gått så fort! Det gikk fra å være alt for lenge til, til å seriøst skje nå om noen dager. Men det er èn reise før mandagen, og det er til Berlin som jeg ikke har fortalt dere om. Grunnen er fordi dette har skjedd så fort, jeg fikk flybillettene og siste informasjonen jeg trengte for reisen i går. Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om dette, men akkurat nå er jeg nødt til å starte med pakkingen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her ser dere hvor tåkete det var, så man så vidt klarer å se hva som var bakken og ikke bak meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg