ANTREKK: MY VERY OWN DESIGNED JACKET

Jeg har ingen dårlig samvittighet for at jeg ikke har blogget mens jeg har vært på en spennende tur i Berlin som dere sikkert har fått med dere. Aldri har jeg tatt så mye bilder overalt, og filmet så mye som jeg har gjort – så jeg gir meg selv en klapp på skulderen. Jeg er dårlig på å filme meg selv, men filmet i hvertfall gjennom en hel dag som jeg tror dere kan like godt – den skal klippes sammen og gjøres klar raskest mulig så jeg kan legge den ut på bloggen. Det er greit at video er kleint for meg, men det finnes så mange forskjellige måter å gjøre det på, så jeg tror kanskje jeg har funnet min greie. Men det gjelder å se når jeg ser igjennom alt jeg har filmet. Det er så mye jeg må gå igjennom at jeg ikke vil begynne.

I går var jeg i Berlin, i dag er jeg i Norge – så snakk om travle dager. Jeg klarte å få satt av noen minutter til å knipse et par antrekksbilder underveis i det hele, for dette måtte jeg få tatt bilder i. Jakken jeg har på meg var jeg med på å designe for noen år tilbake, og jeg liker den bare enda bedre nå enn hva jeg har gjort tidligere. Så kjære Madeleine; Fader for en god jobb du gjorde noen år tilbake.

Jeg er så sliten og kjenner at jeg gleder meg til å legge hodet mitt på puten – så dere får sove godt, for det skal jeg ♥

Jakke fra min egen collab kolleksjon // Genser fra Weekday // Bukse fra Dr.Denim // Sko fra Nike // Solbriller fra Mango // Totebag fra Santai

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg