DEN STORE HEMMELIGHETEN

(Annonse for LOUDS)

Den store hemmeligheten som jeg har holdt hemmelig for alle kan jeg endelig dele med dere nå. Dette er så stort for meg, så uvirkelig at det virkelig nå skjer og at dagen har kommet. Som dere vet sa jeg opp jobben min i slutten av 2017 på grunn av en stor mulighet som dukket opp. Jeg fikk nemlig tilbud om å være ambassadør for et nytt konsept her i Norge, og det at folk gir meg den tilliten, velger å la meg være med på denne reisen, det er utrolig stort. Jeg og Kristine dro sammen for å møte den hemmelige kunden i desember, og etter at de viste oss presentasjonen om hva vi nå skulle bli en del av, satt vi begge med verdens største smil – og jeg overdriver ikke når jeg sier dette. Jeg satt og bare tenkte for meg selv at endelig, endelig blir jeg en del av noe jeg virkelig brenner for. Helt siden desember har vi dratt på møter sammen, innkjøp sammen og virkelig jobbet tett med hverandre for å ha en god dialog. Vi har alle fått lov til å komme med innspill til det nye konseptet, og vi har blitt et så godt team – noe som har resultert til at vi sitter her i dag og kan være stolte.

Så hva har jeg takket ja til?

Jeg har takket ja til å være ambassadør for LOUDS som har gått under dekknavnet GHOST helt frem til nå. Det er en helt ny nettbutikk som leverer det beste av sports fashion og gir deg tilgang til eksklusive kolleksjoner, stiltips, lanseringer og konkurranser. Dette er nettbutikken for unge, urbane og stilbevisste jenter som kan bli inspirert av den flotte miksen av kjente brands. Som ambassadør skal jeg ta dere med på så mye gøy, og virkelig gjøre alt for å kicke ass.

Vi er jenter som heier på jenter!

Det jobbes i spreng for å lansere nettbutikken, så følg oss på Instagram @louds.no i mellomtiden.

14 kommentarer

Siste innlegg