BLI MED PÅ LANSERINGS EVENT I OSLO

(Annonse for LOUDS)

Selv om jeg er i New York så er det mye som foregår hjemme om dagen, og i denne anledningen mye med LOUDS. Det er så mye spennende ting som vi enda ikke har delt med dere, men det skal sies at det også nå er mye vi kan dele – og det elsker jeg. Siden vi nå har lansert hva vi holder på med, ønsker vi å holde et lite og intimt event hjemme hos Kristine i Oslo. Der vil dere få se flotte varer som stilige klær, litt tilbehør og selvfølgelig et fint utvalg av sko, slik at dere får en smakebit av hva som vil komme i nettbutikken snart. Vi satser på fint vær slik at minglingen kan foregå både utendørs og inne i leiligheten, men skulle det bli dårlig vær holdes alt inne – så event blir det uansett! Dere vil alle få en goodiebag som jeg kan love dere at det er mye fint i, samt at det blir servert vin og snacks♥

K O N K U R R A N S E

I den anledningen får jeg plukke ut 5 av mine blogglesere som får være med på dette eventet + at dere får ta med dere en venn. Dato for lanserings eventet er 26.april kl. 18:00 og de av dere som melder dere på må være over 18 år siden det vil bli servert alkohol. Eneste dere trenger å gjøre for å være med er å legge igjen mailen deres i kommentarfeltet og like @louds.no på Instagram, så annonserer jeg vinnerne veldig snart på bloggen! Lykke til.

Denne genseren er en av mange freshe varer som vil bli solgt på nettbutikken til LOUDS♥

36 kommentarer

Siste innlegg