#17 UKEN SOM HAR GÅTT

Ukens tanke: På LOUDS eventet vi hadde 26.april så gruet jeg meg veldig uten at jeg turte å si det til en sjel. Hvorfor jeg gruet meg er egentlig ikke idiotisk hvis dere spør meg. Jeg skulle plukke ut 5 vinnere som skulle komme på eventet, men jeg tenkte hele tiden “hvem er det som vil møte meg?” – helt forferdelig å tenke sånn. Jeg bare føler at jeg ikke er spesiell, så hvorfor vil noen sette av tiden sin for å møte noen som meg. Jeg var livredd for at ingen skulle melde seg på konkurransen på grunn av meg, så jeg vil bare takke alle dere som meldte dere på. For alle de kommentarene der fikk meg til å føle meg litt spesiell likevel. Så takk fine folk♥

Ukens opptur: Åh det var vært så mange fine oppturer her så la meg bare ta en oppsummering på alt. 1. New York uten tvil, 7 dager i den store byen der var akkurat hva jeg trengte. 2. LOUDS eventet som ga meg mer enn dere aner. Jeg fikk se hvor herlige følgere jeg har og shit jeg er så takknemlig. 3. Konfirmasjonen i Stavanger. Jeg dro dit med kjæresten for å se stesøsteren konfirmeres. Det var så fint og rørende.

Ukens nedtur: Jeg har hatt så mye å gjøre at jeg ikke har vært flink til å oppdatere bloggen, men jeg håper derfor at det hjelper litt at jeg har vært aktiv på Instagram – og ikke vært helt borte?

Ukens sang: Yiruma – River flows in you. Denne er gammel, men så god å høre på når jeg er sliten og bare trenger litt ro.

Ukens guilty pleasure: Bloggerne! Jeg har gått glipp av alt for mange episoder at jeg har blitt abbonnement på Tv2 Sumo nå.

Ukens mat: Maten vi fikk i konfirmasjonen. Det ble servert kamskjell til forrett, hjort til hovedrett og creme brulè til dessert. Altså jeg sikler bare av å tenke på den maten, den var så god.

Ukens flause: Det var en jente foran meg i matbutikken som ikke fikk kjøpt varene ho trengte siden kortet hennes ikke fungerte (den er så kjip). Så ville jeg bare være hyggelig, så jeg sa “jeg kan ta det jeg” siden det ikke var mye ho skulle ha, men da var det som om ho tok det som en fornærmelse og bare gikk derfra. Det var litt flaut på en rar måte.

Ukens lættis: Det må bli da øyet til kjæresten min hovnet opp fordi han mistet iPhonen sin i ansiktet.

⇒ (DENNE ER NY YALL) Ukens must have: En jakke fra Monki som koster 500 kroner i lakk design. Jeg har aldri vært veldig hypet på det før, men jeg forandrer smaken min stadig vekk i klesveien min så denne vil jeg definitivt prøve! Skulle være flink og finne bilder av den – men når ikke engang Monki har jakken på nettbutikken så er det vel bare å gi opp der si.

8 kommentarer
    1. Du er så sykt søt!! Du virker bare skikkelig ydmyk, god og snill 😍 skulle ønske du var en av mine venninner og det er noe jeg aldri tenker, haha. Men ta det til deg!:)

    2. Anonym: FYSØREN! Er så glad jeg leste denne før jeg legger meg – denne kommer til å gi meg fine drømmer i natt. Så sinnsykt koselig å lese, tusen tusen takk <3

    3. Hjelper så klart at du er aktiv på instagram når tiden ikke strekker til på bloggen ♡ da vet vi i det minste at du har det bra ♡ og det er det viktigste!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg