ANTREKK: HOW I LOOK ON RAINY DAYS

I går var første dagen på lenge jeg bare hadde planer med venninner og ikke noe jobb. Jeg kjente at det var så godt å bare ta det helt med ro, uten noe stress om å prestere godt nok for noen. En skikkelig jentekveld var akkurat hva jeg trengte, og det hadde jeg med Emilia i Fredrikstad. Vi dro først ut for å spise på en chill resturant, der jeg også bestilte min første frivillige øl noensinne (!!!!!). Jeg absolutt HATER øl, men jeg har så lyst til å like det og har hørt at dette bare er en tilvendingssak – er det noen som kan bekrefte dette eller fortelle sin historie om hvordan dere klarte å like øl? Det høres så rart ut å spørre om det, men jeg klarte det med vin og har så lyst til å få det til med øl. Smaken er bare så spesiell og rar, men jeg vil også kunne kose meg med en kald pils i varmen. Ha den samme nytelsen som resten av flokken har, hahah.. For å oppdatere dere med hvordan det gikk med ølen i går, så klarte jeg ikke halve glasset engang, men at jeg i det hele tatt drakk flere slurker gjør meg en smule stolt.

På veien hjem til Emilia dro vi innom matbutikken for å kjøpe litt snacks til jentekvelden og jeg tror vi klarte å dekke alle behovene våres. Vi hadde søtt, salt, surt og you name it – det var ikke noe vi ikke hadde i går. En ting jeg må si er at du vet så godt at du er omringet av flotte mennesker når tiden går alt for fort og man begynner å lure på hvor tiden ble av. Emilia er en av de menneskene, og jeg gleder meg såå mye til å feire henne neste helg♥

Kåpe fra Filippa K // Hettegenser fra Urban Classics // Bukse fra Nelly // Sko fra Nike // Totebag fra Tom Wood

12 kommentarer
    1. Heii, flotte Madeleine! <3 Må bare få sagt hvor utrolig stolt jeg er av deg og alt du har fått til! Og jeg blir så glad for å se deg smile det ekte smilet ditt på bilder om dagen. Du er mitt største forbilde! Håper du har en nydelig dag.

    2. Utrolig fin kåpe <3
      Jeg likte heller ikke øl før, og det er som du sier en tilvenningssak. Det tok sin tid før jeg klarte å like det, men nå synes jeg det er godt 🙂

    3. Helene: Herlighet dette smelter hjertet mitt, Helene. Så utrolig godt å lese dette, OG gøy å se at du legger merke til at jeg smiler mer på bilder om dagen <3

    4. Jeg begynte å drikke øl som det siste jeg drakk på kvelden når jeg allerede var full 😂 Så ble det f eks 5 cider og 1 øl på vors, neste gang 4 cider og 2 øl osv.. klarte ikke være edru når jeg skulle ta min første øl. Begynn med corona, budwiser eller tuborg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg