VI ER LIVE

Annonse for LOUDS

Dere kan bare tro om jeg fikk en kick-start på dagen i dag så fort jeg våknet opp til en mail om at nettbutikken nå er live. Det er ikke lenge siden jeg følte at det var evigheter til, og nå har dagen kommet hvor alt er ute. Det er så kult, og igjen – så rått å få være en så STOR del av dette med Kristine. Tiden fremover kommer til å bli bedre og bedre. Det håper jeg dere vil følge med på og finne ut av hvorfor. En annen ting jeg bare må tilføye er at det er så rart å se meg selv stå modell for varene nettbutikken. Det er så rart, vanskelig å beskrive det med ord, men fader så gøy!!! Jeg har aldri sett for meg at jeg noen gang skulle få gjøre dette, og nå som det er gjort vil jeg bare fortsette. Jeg sitter og rister på hodet mitt, rett og slett fordi jeg ikke kan forstå hvor mye godt som allerede har skjedd meg dette året. Jeg er så lykkelig, og LOUDS er mye av grunnen til det.

Bruk koden LOUDS og få 10% rabatt på hele kjøpet deres♥ Trykk deg inn på nettbutikken HER.

6 kommentarer
    1. Gratulerer <3 Så utrolig gøy! 😀 Gleder meg til jeg får lønning! Mange godsaker hos Louds. Ingen tvil om det 😀

    2. Så moroo! Dere er vakre, og så modellvakker hun Kristine er. Så slank og pen. Dere gjør et bra team:)

    3. Så gøy at louds er oppe å går, men må si jeg ble littt skuffet av utvalget da jeg føler mye er veldig basic og som man finner på Junkyard/urban fra før. Kommer det flere merker og bedre utvalg senere kanskje?

    4. Anonym: Jeg kan love deg at det kommer MYE mer enn hva som er på nettbutikken her. Det er bare at mange av klærne ikke kommer ut før litt senere, pga diverse releaser og kampanjer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg