KJÆRE SOMMER, DU KOM BRÅTT

Reklame – inneholder reklamelenke fra LOUDS

Kjære sommer, du kom brått. Disse varme dagene innebærer en god del søvnproblemer og svetteproblemer for min del. Men mye godt selvom, som for eksempel at jeg så vidt rører sminkepungen min! Det er veldig deilig å la huden puste og ikke ha et lag med sminke som irriterer huden hele tiden. Jeg har blitt mye flinkere til å gå uten sminke, og jo mer farge jeg får desto mindre sminke blir det. Jeg gleder meg til å se hvordan denne sommeren blir for min del siden jeg har et mål om å ha ansiktet mitt være i fred, unntatt de gangene jeg skal på noe spesielt. Det er greit å sminke seg i ny og ne, jeg kommer ikke akkurat til å la den sminkepungen stå urørt. Jeg vil bare jobbe med meg selv, ikke skamme meg for at jeg har fregner og andre rødheter i ansiktet. Alt er jo normalt å ha, så hvorfor har jeg en tendens til å føle meg tvunget til å skjule det? Ikke vet jeg, og heller ikke de rundt meg. Så sommer 2018, du skal jobbes med.

Jeg sitter med leggene i kryss nå, og på kort tid er det allerede klamt og ekkelt. Noe sier meg at jeg bør komme meg ut på verandaen og sole meg i det fine været. Det er akkurat hva jeg skal gjøre nå. Det tar meg overraskende lang tid før jeg får farge om dagen, men jeg gir meg ikke. Solfaktor 30 er fremdeles der jeg vil holde meg what so ever.

Ha en finfin dag, kjære lesere♥

Skjorte fra BikBok // T-skjorte fra LOUDS her // Shorts fra Levi’s // Solbriller fra Mango

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg