KJOLEN TIL DEN STORE DAGEN

Jeg skulle egentlig publisere ett innlegg i går, men det ble for sent og det får derfor vente til litt senere. 

Nå er den store dagen her, jeg sitter med vått hår, rumpa bar og blogger i en oversized t-skjorte. Men kan med all hast si at jeg ligger litt bak med alt som skal gjøres, men det er 3 flinke gutter bak meg som allerede jobber hardt på kjøkkenet for å gjøre alt klart til en stor frokost hos oss. Gjestene kommer klokken 09, da er det nonstop hele dagen. Jeg vet ikke om dere vet det, men jeg har aldri feiret 17.mai i Oslo før og jeg kjenner jeg gleder meg sånn. Stemningen, været, menneskene og maten – det er så mye jeg ser frem til og alt begynner snart. Heldigvis mangler jeg kun å føne håret, ta på leppestift og selvfølgelig ta på meg min flotte kjole. Det er så kjipt å ikke ha en bunad på denne flotte dagen, men det er noe jeg skal spare til og eventuelt få kjøpt neste år. Det er noe så vakkert, noe jeg gjerne ønsker å kunne gi i arv senere.

Jeg bestilte en nydelig kjole fra Asos, som alltid har kjoler til alle anledninger. Fargen var ikke vanskelig å velge da jeg ønsket en sofistikert kjole men med farger som passer til dagen. Det ble en mørkblå kjole, som har skikkelig puff på underskjørtet – noe jeg aldri har hatt før, men noe jeg uten tvil skal ha igjen.

Gratulerer med dagen alle sammen! Må dere kose dere gløgg ihjel i dag♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg