BILDEDRYSS FRA 17.MAI

Jeg sitter og funderer over på hvor lenge det skal være tillatt å være sliten etter 17.mai, for jeg kjenner fremdeles at både hodet og kroppen min enda trenger et par hviledager til. Derfor gjør det meg absolutt ingenting å sitte inne denne lørdagskvelden og se tilbake på den fine feiringen med godt folk mens jeg venter på baktpotet i ovnen. Den store dagen er en lang dag, og selvom det er fokus på å feire så kjenner jeg at jeg hele tiden tenkte på at jeg måtte klare å holde ut hele dagen. For feiringen er ikke bare bare, man blir helt ødelagt på slutten av kvelden for energinivået har vært høyt hele dagen, så høyt at du til slutt spiller på de siste kreftene dine og det plutselig sier pang og du må takke for en flott dag. 

Dagen startet med champagne frokost med mange herlige folk som var en av mine høydepunkter fra dagen. Vi hadde reservert bord på Coyo nede på Sørenga rundt 15:00, så siden vi hadde det så hyggelig på frokosten ble vi der helt frem til vi skulle spise middag! Timene mellom frokosten og middagen gikk så fort at før vi visste ordet av det måtte vi komme oss nedover for å gjøre oss klare for en god tre-retters middag på Sørenga. Jeg har aldri spist der før, kun gått forbi et par ganger og jeg har alltid hatt lyst til å prøve det – så veldig gøy at den muligheten dukket opp på 17.mai. Maten var god, og drinkene var bare enda bedre. Til en annen gang kunne jeg gjerne tenkt meg å ta med venninner ned dit for å nyte en flott utsikt, mens vi koser oss med en god cocktail. 

Etter middagen gikk alt i ett kjør, og eneste vi gjorde var å kose oss gløgg ihjel med venner frem til det var på tide å takke for seg. Dette er en av mine fineste feiringer, og jeg håper dere hadde en like flott feiring som det jeg hadde♥​

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Så trivelige bilder! Det så virkelig ut som en herlig 17. mai-feiring, slik som det skal være! 🙂 og vakre, vakre deg!
      Må bare få si at din blogg er den eneste jeg orker å kommentere på, for det er så trivelig når man vet at du alltid svarer på kommentarene du får <3 Håper du nyter pinsehelga!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg