FOTOSHOOT MED LOUDS

Annonse for LOUDS

Herregud for en dag dette har vært, og hvor fort den har gått. Jeg startet dagen min 06:00 – trodde jeg… Men når du lar kjæresten ligge ytterst, er det en stor sjanse for at han skrur av alarmen din og du brått får dårlig tid. Dette skjedde med meg i dag, men heldigvis ikke så farlig da det eneste jeg trengte å gjøre var å skylle ansiktet, kle på meg og pakke med meg mat. Det er gjort på 1,2,3 og derfor elsker jeg dager hvor det er fotoshoots. Du møter opp usminket, og lar alle andre gjøre “møkkajobben” for deg. Du møter opp som en vandrende zombie, og i det andre øyeblikket ser du smashing ut etter en glowup takket være de som står for hår og makeup. I dag trengtes det skikkelig kjente jeg, så nå gjenstår det kun å se hvordan resultatet av bildene blir. 

Dagen min har ikke bestått av noe annet enn fotoshoot med LOUDS-teamet og å få sett mange nye varer som kommer i nettbutikken om ikke alt for lenge. Jeg gleder meg veldig, for jeg har allerede planer om noen varer jeg mååå ha. Blant annet Champion genseren jeg la ut på Instagram – altså hallo! Den kommer i en skikkelig fin rosafarge også, så jenter; GLED DERE!

6 kommentarer

Siste innlegg