ET ETTERLENGTET JENTEVORS

Jeg er imponert over meg selv over å ha klippet og limet ferdig en video som forhåpentligvis kan bli publisert allerede i morgen. Grunnen til at jeg er imponert er fordi jeg klarte faktisk å få gjort det ganske kjapt! Så siden jeg hadde en så fin opplevelse med det tidligere i dag, tenker jeg at det kanskje er på tide å gjøre mer video som jeg har sagt til meg selv og de rundt meg. Dagen startet med jobbing, men gikk veldig fort over til noe helt annet så fort jeg kom hjem til Moss. Jeg ble dratt med for å bade av Martina, og det var heeeeelt nydelig. Så nå har vi akkurat kommet inn døren, skal grille og gjøre oss klare for en koselig kveld med venner – elsker alltid å catche up med folk jeg ikke har sett på en stund.

Jeg har enda ikke fått blogget om bursdagsfeiringen til Emilia i Fredrikstad enda, så derfor kommer det nå – bare noen uker senere, haha. Det var så utrolig hyggelig siden hun virkelig hadde stått på for å gjøre den kvelden bra, noe hun fikk til med glans. Hun hadde ordnet med heliumballonger, slushmaskin, beerpong, photobooth and you name it. Jeg trodde kvelden hadde nådd toppen på vorset, men stemningen ble stadig vekk bedre og det ble så god stemning på Nini Beach den kvelden. Jeg kjenner at et slikt jentevors var virkelig etterlengtet, og akkurat hva jeg trengte. Jeg drikker ikke så ofte lenger, ikke på grunn av noe spesielt – men jeg vil heller spare alkoholinntaket til de kveldene som virkelig betyr noe, enn å bare drikke hver helg bare for å ha noe å gjøre. Jeg føler at samfunnet forteller deg at du burde drikke hver helg, for alle andre gjør det, men jeg er ikke der lenger.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer
    1. Begynner å bli lei av mase om det, og er ikke negativt ment til deg, men lurer på når du kommer til å svare på spørsmålsrunden ? :-))

    2. Herregud så gøy det såg ut 😀 Helt enig med deg når det kommer til alkohol. Godt å lese at det er flere som tenker sånn ^^,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg