PUMA DEFY – 3 ANTREKK

Annonse for LOUDS

Er det noe jeg liker med å være ambassadør, så er det på grunn av alt jeg gjør som er utenfor min komfortsone. Jeg har ikke troen på meg selv, men det at andre har det og sier til meg at dette klarer du, det motiverer meg og gir meg lyst til å klare det. Bare det å lage video for meg er seriøse saker, noe jeg ikke er bekvem med og noe jeg innerst inne egentlig hater. Men de gangene jeg får det til, da er det gøy – og jeg vil kjenne på de følelsene om og om igjen. 

Jeg fikk en challenge (som jeg vil kalle det) og fikk beskjed om å prøve å lage en videoblogg der jeg styler ett plagg til 3 forskjellige looks. Jeg så for meg mye arbeid, overtenking og bare masse slit. Men vet dere hva? Da jeg satt og redigerte alle klippene gikk det opp for meg at dette fikser jeg. Til å være første gang så gikk det bedre enn jeg så for meg og det var derfor gøy for meg å se. Så gøy at jeg nå vil gjøre mer video! Fokuset skulle være på den nye skoen til PUMA, Defy, som har lansering 31.mai – den kommer i forskjellige farger, og jeg fikk velge fritt hvilken jeg ville fronte – og det var ingen tvil om hvilken sko som snakket til meg her. Noen så fete sko, og bare enda bedre å gå med.

Link til alle plaggene står under filmen♥

Antrekk 1: Jakke HER – T-skjorte HER – Skjørt HER – Solbriller HER


Antrekk 2: Genser HER – Skjørt HER – Totebag HER


Antrekk 3: Genser HER – Bukse HER 

4 kommentarer
    1. Hellemåne så flott du er! Likte alle antrekkene kjempe godt og skoene var drit kule 😀 Du gjør en god jobb som ambassadør for Louds <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg