PIZZA OG VIN I PARKEN

FOR et vær det har vært til nå, jeg håper dette været kan bli her for alltid for det gir meg så mye glede og energi. Jeg får lyst til å gjøre alt i dette været, men også ligge rett ut på solsengen og nyte solen. Jeg legger merke til at jeg blir veldig søvnig av at det er så fint vær hele tiden, og det er nesten bare til hjelp når jeg ellers sliter med å få sovnet på natten fordi det er så varmt. Sydenværet er helt nydelig, og jeg nyter det kanskje litt for mye til å ta meg pause for å blogge, noe jeg gjør nå, for jeg trenger sårt pause fra solen.

Jeg har noen koselige dager å fortelle dere om, og vil ta frem spesielt én av dem. Jeg er helt ny på det å sette meg i en park i Oslo og bare kose meg gløgg ihjel, men fader så herlig det er! Det er noe jeg har lyst til å gjøre mye av i sommer, spesielt etter sist jeg var i Sofienbergparken med en fin gjeng. Vi pakket med oss pledd, kortstokk, vin og dro innom TGR for å skaffe oss en frisbee for å ha det mest mulig gøy. For å toppe det hele dro vi innom en Resturant for å bestille med oss litt takeaway pizza og herregud det smakte så godt. Det sjokkerer meg hvor lite som skal til for å ha det koselig, og likevel er jeg så dårlig på å komme med forslag om å bare dra i en park.

Jeg vet ikke hvor lenge vi var i parken, men la meg bare fortelle dere at høyrehånden min hovnet opp etter å ha holdt på med frisbee hele kvelden 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg