DEN PERFEKTE HVERDAGSKJOLEN

Jeg har sett ferdig sesong 2 av 13 Reasons Why og det er farlig hvor avhengighetsskapende det er. Jeg er ikke personen som klarer å se en episode hver dag, for jeg er heller den jenta som setter av flere dager til å KUN se på serier. Jeg må vite alt, og jeg vil vite alt nå. Folk hører nesten ikke fra meg på dager de periodene jeg ser på serier. Men nå heldigvis, nå er det ingen serier jeg ikke har rundet for å si det sånn. Det føles kjipt, så hvis noen har noen serier å tipse meg om så kjør på! Jeg liker serier som Mindhunter, Dark, Dexter, Stranger Things, 13 Reasons Why, Riverdale, The End of The Fucking World, Pretty Little Liars og Gossip Girl. Jeg har begynt på The Rain, men jeg sliter litt med å bli hekta – noen andre som sliter med det samme? Jeg blir lett distrahert i denne serien, og det irriterer meg litt siden jeg virkelig få med meg hva som skjer, haha.

Over til en nytt emne; Jeg har funnet meg den perfekte hverdagskjolen som passer til absolutt alt. Enten om det er en helt vanlig dag, fest og/ eller antrekk til stranden. Det er altså en kjole som kan brukes til forskjellige anledninger og for meg er det alltid en investering når det er noe du kan bruke om og om igjen. Kjolen jeg snakker om er fra Weekday, som er en av mine favoritt butikker jeg handler mye i. De har alt du ønsker deg på et sted, og jeg har aldri opplevd å gå ut av den butikken der uten å ha funnet meg noe fint. Nå som sommeren kom før våren, basically, har jeg ikke rukket å skaffe meg sommerklær siden jeg solgte så mye av det på Tise. Så til alle som må hastekjøpe sommerklær, dra innom Weekday♥

Noen som kunne tenkt seg et innlegg med mine kjole-favoritter?

Processed with VSCO with al5 preset

Processed with VSCO with al5 preset

Processed with VSCO with al5 presetJeg drømmer om en slik bakgård, altså wow.

5 kommentarer
    1. Jeg anbefaler “The good wife” (Netflix), “The good fight” (HBO Nordic) (Spinoff-serie fra “The good wife), “C.B Strike” (HBO Nordic) og “Elementary” (Netflix).
      “The good fight” anbefaler jeg på det stærkeste, men da må du se “The good wife” først. Det er en advokat/krim-serie. Drit bra serie.
      Veldig fin kjole!

    2. Så fin kjole! Digger stilen din.
      Anbefaler How to get away With Murder. Fy fader der skjer det ting hele tia og er veldig spennende. 4 sesonger du kan kose deg med hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg