FRAGRANCE GARDEN PARTY

Reklame for VASS PR (???) Invitert i hvertfall he-he

Jeg er fremdeles veldig ny når det kommer til å møte opp på events som en influencer. For å være helt ærlig, så ga jeg det mange sjanser i begynnelsen da jeg ble litt kjent, men jeg ble så skuffet over oppførselen til visse personer og bare innså at jeg ikke ville bli omringet av slike mennesker. Jeg følte meg ignorert, alene og som en nobody. Sånt er kjipt når du vet hva du selv er verdt, og du prøver så hardt å prate med mennesker men de ser på deg som om de er så mye bedre. Det er dårlig gjort, og det gjør litt vondt. Derfor tok jeg en lang pause fra event-verdenen og holdt meg litt for meg selv og i det skjule. Men nå som jeg ert mer sikker på meg selv, mer komfortabel rundt mennesker jeg ikke kjenner og vet hvordan jeg skal takle det, så har jeg gitt det noen forsøk igjen. Denne gangen har det vært kjempegøy og jeg har gått fra events smilende og fornøyd med å ha fått nye venner. 

Senest i går var jeg invitert på en hagefest full av dufter og blomster. Jeg fikk litt hakeslepp da jeg kom siden det var så pent der med alle bordene og blomstene de hadde ordnet i stand med. Og koseligere ble det da flotte jenter kledd i sommerlige plagg dukket opp en etter en. Jeg har aldri hatt så lyst på nye parfymer og sommerklær på et event før, men i går – shit så mye fint det var å lukte og se på. Jeg hadde med meg Nora på eventet, og hun ble også sjokkert over hvor mange flotte antrekk det var å se på hagefesten. Vi fikk med oss en nydelig goodiebag hjem, og blant godbitene oppe i der fikk jeg en av parfymene jeg forelsket meg i, fra i går. Jeg tror jeg har funnet min parfyme, og den er fra Missoni.

Dette er parfymen jeg snakker om fra Missoni – altså GUUUUD for en tropisk og frisk duft.

Dere som kjenner meg litt vet hvor glad jeg er i parfymer, og nå fikk jeg en goodiebag fullt av det? Oh my god jeg er så lykkelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg