SCRUNCHIE DILLA

I perioder, spesielt om sommeren, er det slitsomt å ha håret nede for oss som har langt hår. Jeg blir sliten av å hele tiden måtte prøve å få styr på håret mitt når det går til alle kanter. Det var vel i desember jeg begynte å leke litt med håret mitt og se hva jeg kledde, for til tross for at jeg har langt hår, er jeg verdens lateste på å gjøre noe med det. Jeg føner det, og that´s it. Jeg krøller det en sjelden gang, men det er for sjeldent til å nevnes faktisk. Det er et slit å ha langt hår for min del da det er så mykt at det er vanskelig å bare få det opp i en dott på hodet. Så mitt løsning var å lage en hestehale, og så rulle håret rundt hestehalen for å få lage en lignende dott som andre. Bare en mye lavere dott som du kjenner kiler deg i nakken hele tiden. MEN ikke nok med det, så har jeg begynt å gå med lav hestehale. Det er litt befriende å kunne ha oppsatt hår siden jeg aldri egentlig trodde jeg kunne rocke det. Disse frisyrene kan lett bli ganske kjedelige, så jeg har blitt helt dilla på scrunchies nå av en rar grunn. De har eksistert i alle år, men nå har jeg fått øynene opp for dem. Jeg har fem favoritter som jeg rullerer på å bruke, og tenkte nå å vise dere mine favoritter samt skrive hvor dem er fra. 

Det skal så lite til for å lage en fin og sommerlig frisyre♥

Fra Nelly.

Fra Nelly.

Fra Nelly.

Fra Glitter.

Fra Glitter.

4 kommentarer

Siste innlegg