MIN FØRSTE GANG I AMSTERDAM

Annonse: Sponset tur med LOUDS.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, men jeg har vært i Amsterdam for første gang og jeg forelsket meg i arkitekturen. Et sted som har blitt snakket om så mye, en by jeg har hørt så mye om, et sted jeg alltid har villet dratt, og det nå gikk i oppfyllelse. Jeg klarte ikke helt å tro at jeg var der før jeg satt i en båt med flotte mennesker gjennom Amsterdam og hadde noen sekunder for meg selv for å tenke, før jeg snudde meg til Kristine og sa “Jeg elsker livet”. Jeg kan ikke tro at det egentlig var en businesstur siden vi koste oss så forbanna mye hele tiden. Hele grunnen til at vi skulle hit var for å møte Colourful Rebel og sette i gang et prosjekt som jeg gleder meg til å annonsere når den tid kommer. Hva jeg driver med nå, er akkurat hva jeg har ønsket meg i livet og jeg får gåsehud av å tenke på hva jeg får oppleve som en 23 åring i en bransje jeg aldri trodde jeg skulle passe inn i. Men jeg har funnet min plass her, og den gir jeg ikke fra meg så lett.

Jeg er så takknemlig for å være ambassadør for LOUDS, og jeg trenger ikke å si stort for dere kan bare se hvor bra det er på sosiale medier. Jeg kan med hånden på hjertet fortelle dere at dette er det beste samarbeidet jeg har hatt. Jeg trodde jeg aldri skulle få reise til utlandet med samarbeidspartnere gjennom bloggen og Instagram, men guess what – det uvirkelige skjedde og det skjer gjentatte ganger. Jeg er så heldig♥

Jeg var i Amsterdam én natt, og det er umulig å få skrevet ned alt uten å skrive flere A4 sider. Derfor lar jeg bildene fortelle for seg selv!

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg