ANTREKK: NOT DRESSED FOR THE RAIN

Annonse for LOUDS

Jeg kan ikke huske alle gangene jeg våknet av regnet i natt, for det var så kraftig nedbør. Jeg lå og ba til gud om at det ikke skulle begynne å lyne og tordne fordi jeg er redd for sånt. Jeg blir paranoid, tenker at det verste kan skje, og at det kommer til å skje. Hvis jeg begynner å tenke slikt, ligger jeg og svetter ihjel frem til jeg selv klarer å roe meg ned. Så jeg vet ikke hvor lenge jeg holdt meg selv oppe i natt, men det var alt for lenge, det er sikkert. 

Hvis det er en ting som ikke passer stilen min så er det dårlig vær. Jeg har ikke klær som passer til regnfulle dager, som denne søndagen har å by på nå. Da jeg pakket til Oslo i går, var jeg dum og ikke sjekket værmeldingen før jeg var her. Man ser klart at det er noe jeg burde gjort, da jeg kun har med meg sommerklær. Det er meg i et nøtteskall, jeg er aldri kledd for regnet. Det stoppet meg likevel ikke fra å tvinge med meg typen ut i regnet for å ta noen bilder tidligere i dag. Hvis jeg vil vise frem noe jeg har tenkt på lenge, da klarer jeg ikke å legge det fra meg før det er blitt vist. Dere har allerede sett to av produktene fra LOUDS før, men aldri ordentlig stylet opp som nå! Og begge er på salget, wiii.

Siden det er søndag passer det perfekt å fortelle dere at LOUDS kjører salg på utvalgte varer som dere kan sjekke ut HER. Sommersalget gir deg opptil 40-50% på Asfvlt, Bjørn Borg, Birkenstock, Cheap Monday, Ellesse, MAMB, Santa Cruz, Vans og Puma. Happy shopping!♥

Genser fra Holzweiler HER // Shorts fra Weekday // Sko fra Asfvlt HER

2 kommentarer
    1. Hei! jeg bare lurte på hvordan du har klart å få så glatt hår? bruker du noen spesielle shampoer eller balsamer?? altså, du har SÅ fint hår

    2. Anonym: Wææ tusen tusen takk! Jeg bruker bare vanlige shampoo og balsam du får kjøpt på matbutikken, aka jeg bruker hva som helst. Jeg retter ikke ut håret, og gjør egentlig aldri noe med det. Det får puste veldig så det kan ha mye å si i tillegg til riktige vitaminer som kroppen trenger <3 Men bruker ingenting annet av produkter for å få det sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg