#25 UKEN SOM HAR GÅTT

Ukens tanke: Jeg kjenner at jeg må jobbe litt mer med meg selv. Jeg sammenligner meg selv med andre mennesker, og føler meg ikke bra nok. Hvorfor jeg lar meg knekkes på denne måten er en gåte, men jeg tror jeg bare må godta at jeg ikke elsker meg selv. At jeg ikke er der helt enda, men at jeg en dag vil komme dit eller bare være forberedt på at jeg aldri kommer dit. Det handler om å godta, så jeg bør jobbe med å godta at jeg er akkurat som jeg er til tross for at jeg alltid skulle ønske noe annet.

Ukens opptur: Idyll festivalen med jentene mine. Jeg har aldri vært på en festival før, og jeg har nå takket ja til 4 festivaler i år som jeg er glad for at jeg gjorde. En festival er overstått og dette har vært en av de beste helgene på lenge. Jeg fikk nye venner, delte flotte øyeblikk med jentene mine, spiste den beste baktpoteten fra potetbakeren og jeg våknet opp til en kattepus på brystet mitt i helgen. 

Ukens nedtur: Jeg hadde en bloggfri helg, som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Men likevel føler jeg at jeg skuffer dere i blant for at jeg er ute og har det alt for gøy til å kunne sette av tid til bloggen. Jeg trenger bare å leve litt ekstra noen ganger, og denne helgen ga meg så mye glede. Oppdaterer jeg ikke bloggen, er hvertfall Instagram oppdatert med både story og poster – ikke glem det!

Ukens sang: TIX – Shotgun. Jeg vil bare skylde på Nora som har satt på denne sangen døgnet rundt i helgen, og føler derfor jeg ikke trenger å si mer enn det. 

Ukens guilty pleasure: Ligge rett ut i sengen uten å sjekke klokken.

Ukens mat: Potetbakeren. Altså jeg tror ikke dere kan forstå gleden min her. Jeg ELSKER poteter, og de hadde baktpotet på Idyll festivalen som gjorde kvelden min på lørdagen. Jeg har snakket om den i to dager nå, og det gjenstår 3 festivaler så ønsk meg og de rundt meg lykke til her.

Ukens flause: Jeg går sjeldent med topper lenger, rett og slett fordi jeg hele tiden må passe på at den ikke sklir ned så puppene synes. På lørdag da Broiler skulle spille, hoppet den ene nippelen frem sikkert 5 ganger og jeg vet seriøst ikke om det har blitt filmet eller blitt tatt bilder av siden vi stod helt foran ved scenen :)))

Ukens lættis: På festivalen skulle Nora raskt på do før Broiler, og ga meg derfor mobilen sin og sa at jeg skulle passe på den. Hvis hun ikke kom tilbake om 10 minutter skulle hun bare finne oss rett ved scenen der vi hadde plass. Broiler spilte i 1 time og vi så ikke snutten av Nora en eneste gang frem til Idyll var over. Da kommer en sint Nora bort til oss og forteller at hun har trodd noen hadde stjålet den, så hun hadde fått for seg at hun, full som hun var, skulle stoppe pirattaxier og spørre hvor mobilen hennes var mens jeg hadde passet på den hele tiden. 

 Ukens must have: Jeg trenger hvite sneakers som går til alt, og har hatt et øye på Nike Zoom Fly skoene. Dessverre, nok en gang, er det ikke bare bare å få tak i disse..

6 kommentarer
    1. Jeg kan ikke forstå hvordan en som er så vakker og har så fin utstråling som deg ikke føler seg bra nok! Men vi jenter har jo en tendens til å finne (og å overdrive) “feil” på oss selv. I mine øyne er du perfekt!

    2. S: Dette traff meg rett i hjertet. Det betyr mye for meg å lese en kommentar som dette, og det at du gidder å påpeke visse ting settes stor pris på. Så tusen takk <3 Og jeg er absolutt enig i hva du sier, dessverre har vi jenter en tendens til å finne feil på oss selv som egentlig ikke er feil.

    3. Hei Madde! Ang hvite sneakers, kjøpt hvite adidas ultra boost, de er SÅÅ fine. Venninna mi hadde de på seg i går, og jeg dør etter et par. Det er egt løpesko, men passer fint som hverdagssneakers. De er litt up there i pris da, dessverre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg