ANTREKK: ALDRI FOR MYE BEIGE

Det er selvfølgelig den perioden jeg har mest å gjøre, at solen skal dukke frem og gradene stiger til 30. Men jeg kan ikke klage så veldig mye lenger, siden jeg reiser til Spania til lørdag og der kommer solen til å steke på meg i hele 11 dager. Til tross for mye å gjøre om dagen og jeg har bilder fra alt mulig, har jeg lyst til å vise dere antrekket mitt som jeg hadde på meg denne lørdagen. Jeg har fått helt dilla på å gå med samme farger om dagen, og lage et sett ut av forskjellige styles. Så til en av festivaldagene passet det seg å ha på shorts på grunn av været, og da slo jeg til med å bruke antrekket jeg har ventet så lenge på å få vise frem. Jeg vet ikke med dere, men fargen beige er en av mine favoritter og har vært det veldig lenge. Det er bare først nå jeg finner skikkelig fine plagg med den flotte fargen, som gjør at klesskapet mitt begynner å fylle seg opp med mye beige plagg.

Før vorset som skulle være hos Nora den lørdagen, ville jeg være med Emilia og Ryan til et kult location de ville sjekke ut. Og det endte opp med at vi fant en annen bygning og bare tok alle bildene inne der, og FYSØREN det var nydelig der inne. Det naturlige lyset som kom inn var helt fantastisk og ga bildene den fargen jeg elsker over alt på jord.

Jakke fra NA-KD // Topp fra Vero Moda // Shorts fra Weekday // Sko fra DiaDora // Solbriller fra Mango

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg