FOTOSHOOT MED DET NYE

Dette er litt uvirkelig for meg at jeg ikke har sagt det til noen, rett og slett fordi det er sykt. Men jeg har nå blitt en av Det Nye jentene (?!?!?!?!). Så dere kommer til å bli bedre kjent med meg i bladet, og jeg kommer til å skrive tekster spesielt innen mote der. Å ha fått denne invitasjonen og muligheten er SÅ stort for meg. Jeg har aldri følt meg viktig for noen, og aldri følt at noen vil ha meg. Dette høres helt forjævlig ut på grunn av måten jeg skriver det på, men det har faktisk vært sånn for meg. Å vite at jeg er del av noe, som Det Nye, det er rart. Jeg har vokst opp med dette bladet, og gledet meg alltid til å få det i postkassen for å lese horoskopet mitt (still do) og alt annet en jente lurte på men aldri turte å spørre noen om. Så å skulle se mitt eget ansikt der nå fremover, det tror jeg kommer til å ta litt tid for meg å bli vant til men shit dette blir bra.

På tirsdag var jeg på fotoshoot med Det Nye i et helt rått studio og jobbet med et helt rått team. Stylingen, sminken, håret og  bildene ble så bra at jeg klarer knapt å vente med å få se noen bilder. Hva vi har tatt bilder for tror jeg seriøst alle kommer til å finne veldig interresant å lese om, så gled dere! Jeg kommer selvsagt til å skrive litt mer om det når det nærmer seg, men frem til da forblir det litt hemmelig♥

7 kommentarer

Siste innlegg