TOSSA DE MAR

Som jeg fortalte dere dro vi til byen som heter Tossa de Mar for å få en litt annerledes opplevelse med flotte sidegater, nydelig arkitektur og for å gjøre noe annet enn å bare ligge på stranden. Vi bor på Lloret de Mar så måten vi kom oss til byen på var å kjøre båt dit. Båtturen i seg selv var kjempefin, og man fikk se så mange syke boliger på kanten av klipper. Da vi kom frem la jeg umiddelbart merke til at byen var annerledes utifra utseendet og alt var bare så vakkert. Du kunne snu hodet ditt til venstre og høyre, for å se inn i sidegater og alle gatene var fine å se på. Det var spesielt èn jeg fant som jeg elsket, det er den gaten jeg tok bildene i fra i går – og noen flere i dette innlegget her. Jeg har aldri vært på en slik plass før og ville tatt så mye bilder av alt og ingenting. 

Det er fascinerende å se på alt man kan selge i butikkene her, mye dilldall men det synes jeg alltid er så gøy å se på. Etter at noen av oss hadde shoppet litt, så vi en koselig resturante som vi spiste en god lunsj på, før vi utforsket flere gater. Vi tok båten tilbake til Lloret og kunne ikke vært mer klare for å hoppe i bassenget etter en dag uten bading – det var himmelsk! 

Kvelden avsluttet med min livrett, baktpotet, og mye latter rundt peisen. I morgen skal vi på et badeland som ligger rett ved oss, og det skal bli SÅ gøy å være en liten unge denne dagen.

Maten min var ikke like spennende men:

:)))

SE så fin familie jeg er her med!

6 kommentarer

Siste innlegg