NIKE AIR VAPORMAX PLUS

Jeg nevnte i går at jeg har kjøpt meg noen nye sko her nede, og kan allerede si at det ble enda et par i dag – som betyr at jeg må selge litt ting når jeg kommer hjem. Det er den eneste måten jeg klarer å bruke skoene med god samvittighet. Jeg har ikke kjøpt noe vilt dyrt, men likevel så er to par med sko mye synes jeg. Jeg har lenge hatt lyst til å skifte litt av skoene jeg har hjemme, og få litt mer unike styles på hyllen min. Jeg er på god vei til det nå kjenner jeg, og er derfor så gira på å dele noen bilder av de nye skoene mine med dere.

Gårsdagens innkjøp av sko ble et par fra Nike, i modellen Vapormax som jeg allerede har et annet par i. Men dette er en Plus modell, så den er litt annerledes og litt mer ekstra i stilen. Jeg lette etter disse i New York da jeg var der med Martina tidligere i år, og da var det kun herrestørrelse som var tilgjengelig. Jeg sjekket sååå mange skobutikker at jeg hele tiden hadde et håp på å finne dem, men uten hell. Så i går gikk vi innom butikken 24 Kilates bare for gøy, og tror dere ikke jeg fant dem der?! Kristoffer kunne se på ansiktsuttrykket mitt at disse skoene skulle bli med meg hjem, og det gjorde dem. Modellen er helt super og jeg gikk med dem i dag, sååå fornøyd!

BARE SE HVOR FINE SNEAKERS

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg