MY FIRST SWIMSUIT

En ting jeg ikke har skrevet noe særlig om er hvor jeg og kjæreste har bodd hen på vårt opphold i Barcelona. Og jeg kan ikke hoppe over den biten, for det hotellet her er på en god nummer to på mine favoritt hoteller som jeg har bodd på. Vi bestemte oss for å legge litt penger i hotellet og få en ekstra fin avslutning på ferien våres i Barcelona. Så da vi søkte på hoteller med 3 netter så vi på hoteller til 6000-8000 kroner. Og hotellet vi synes var finest var faktisk det som kostet minst, og da var det greit å bestille det med en gang før det gikk opp mer i prisen. Så det ble totalt 3100 kroner per person for 3 netter – og det er et sted jeg vil bo på igjen uten tvil. En av grunnene til at vi falt for Hotel 1898 var utsikten på takterrassen, den var HELT amazing og enda finere i virkeligheten enn på bildene. Så var det hvor sentralt hotellet lå til, du gikk bare i en sidegate og så var du ute på den store shoppinggaten med luksuriøse merker. Så dette passet oss veldig, siden vi er ganske så moteinteresserte vil jeg si.

De ansatte er så hjelpsomme og snille mot gjestene som har gjort oppholdet vårt til det beste på lenge. Jeg skulle bare ønske vi hadde fått mer tid på takterrassen siden den var så fantastisk. Jeg fikk til og med prøvd ut den nye badedrakten min!! Vet bare ikke helt om jeg ser mer barn ut i den enn hva jeg allerede føler haha.

6 kommentarer

Siste innlegg