BILDEDRYSS FRA STAVERN DAG TO

Reklame – sponset Stavern billett.

Jeg klarer virkelig ikke å forstå hvem som klarer tredagers med alkohol. Bare på dag nr to som var i går kjente jeg at jeg slet litt med å komme i gang og generelt komme i festhumør. Så jeg orket faktisk ikke å drikke bare for å drikke, og tok det derfor i mitt tempo. Det kjenner jeg var ganske lurt, for i dag stod jeg opp uten å være fyllesyk og det på en festival er gull. De beste artistene er på scenen i dag, så jeg har spart på kruttet frem til nå. Post Malone skal opptre, og jeg krysser nå fingrene for at han ikke har dobbeltbooket seg som Young Thug gjorde i går, og dessverre ikke kom på Stavern. Det var utrolig kjipt siden det var en jeg hadde gledet meg veldig til å se live siden jeg liker musikken hans. Ironisk nok at det skjedde på fredag den 13, nesten så det blir litt artig.

Jeg har aldri visst om jeg var et festivalmenneske eller ikke før jeg har fått testet det litt nå, og jeg må si at jeg elsker vibbene her. Det er et sted du må være sosial, og jeg trenger det pushet i ryggen innimellom for å være helt ærlig. Stemningen dabber aldri av, og det er bare så skjønt å se at så mange mennesker kan kose seg så mye på et sted. Jeg har møtt så mange herlige mennesker her allerede, fått noen nye venner også – og viktigste av alt så har jeg kost meg skikkelig. Det er derfor gøy å tenke på at vi har enda en dag igjen her på Stavern, og kjenner jeg meg selv riktig så kommer jeg ikke til å spare på kruttet i dag.

Jeg vil si tusen takk til dere som kommer bort for å slå av en prat med meg. Det er kjempehyggelig, og jeg liker veldig godt å bli litt kjent med dere som følger meg. Så kom bort og si hei til meg i dag <3 Det setter jeg bare pris på!

6 kommentarer

Siste innlegg