KUNSTNERISK DATE

På vegne av alle vennene mine beklager jeg for at jeg er så vimsete for tiden. Jeg dobbeltbooker meg i hytte og heita, og forstår ikke hvordan det går an at JEG gjør dette – jeg som er så kontrollfreak, men på samme tid ønsker å være spontan. Det er der krasjet skjer. Det er flaut å måtte avlyse noen hyggelige planer fordi jeg allerede har avtalt med noen andre, det er sånn man holdt på når man var liten.. Men nå har jeg fått tilsnakk av flere venner som ber meg om å ta det mer med ro før jeg går på en smell med alle planene mine. Så jeg skal lytte til det, og derfor da en rolig dag i dag.

Jeg dro tidlig inn til Kristoffer i går for å lage frokost til oss, før vi ville få mest mulig ut av dagen og jeg scoret noen wifey poeng der for å si det sånn. Planene for dagen var egentlig ingenting før klokken 20:00, da vi var invitert på vinkveld hos et annet par som forresten var kjempehyggelig! Det vi bestemte oss for å gjøre var å kjøpe lerret, akryl maling, pensler og komme oss opp til Ekeberg for å sitte der og male. Kristoffer har foreslått å ha maledate flere ganger uten hell fordi jeg rett og slett er så dårlig når det kommer til å være kunstnerisk. Men man vet vel ikke ordentlig før man har prøvd, sant? Vi satt på et pledd, koste oss med litt iste og potetgull – og bare lot hendene gjøre jobben. Det var rart, for jeg visste ikke hva jeg kom til å ende opp med, men er ganske fornøyd med hva som ble det endelige resultatet. Vi så på hverandre, lo litt, og malte videre. Nå kjenner jeg presset for å gjøre neste daten våres enda bedre, så kom med noen morsomme tips fordi jeg trenger det hehe.

Ganske fornøyde med maleriene til å være første gang si.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg