HUDPRODUKTENE JEG BRUKER DENNE SOMMEREN

Nå er ikke jeg den personen som er flinkest på hudpleie eller vet så veldig mye om det. Så jeg skal droppe å leke så profesjonell med produktene, og heller bare fortelle om hvorfor de er bra for meg. Det jeg vet er at dette er rette produkter til mitt ansikt, siden det har gitt langvarige resultater – og er det noe man elsker så er det resultater! Jeg har en normal hud, men om vinteren er den veldig tør. Så noen av produktene endres gjennom året, men de jeg holder meg til mesteparten av tiden er disse som jeg skal vise dere nå.

P R O D U K T E N E     J E G    B R U K E R: 

1 – Clarins Multi Active Jour SPF 20

Jeg har brukt denne ansiktskremen i flere år, og det sier litt når jeg fortsetter å kjøpe den gang på gang. Den gir deg så mye fuktighet til huden, som gir deg en fin glød hele dagen.

2 – Clarins Hydro-Essentiel Serum

Denne har jeg gått på i ca 2 år, av og på – kommer an på latheten før jeg legger meg. Denne kan du velge å bruke hver morgen og/ eller kveld. Jeg velger å påføre den før jeg legger meg, så serumet får jobbet ordentlig inn i huden mens jeg får skjønnhetssøvnen min. Du våkner opp med en glatt hud, og føler deg litt freshere allerede da.

3 – Swiss Clinic Hydrating Self-Tan Pads & Self-Tan Drops

Noen husker kanskje at jeg reklamerte for dette på Instagram for en stund siden. Jeg må si at jeg er så overrasket over hvor mye denne har blitt brukt i sommer. Du tar noen dråper og blander det inn i hudkremen din (eller solkrem) – som en del av din morgenrutine. Før du legger deg går du gjennom ansiktet med en Self-Tan Pad, og dagen etter våkner du opp brunere uten noe søl eller klin. LOVE IT!

4 – GlamGlow Supermud

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten denne! Den fjerner hudormer så raskt og du kan både se og kjenne at den jobber med huden din. Jeg gikk på den populære black peeling masken før som var et rent helvete å ta av. Denne er minst like bra spør du meg OG du slipper smertene, for her skyller du av masken etter den har stivnet. Den er litt dyr, men innholdet varer veldig lenge som gjør at den er verdt det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg